קולות בראש

הרוצח שהצית את האחות: "לא התכוונתי"; אביה: "למה לא אני, למה?"

בחולון מתקשים להתאושש מהמעשה המחריד שאירע הבוקר בקופת החולים, שם ניגש קשיש עם בקבוק דלק לחדר האחות, שפך אותו עליה והצית אותה למוות. אתמול חגגה טובה ע"ה יום הולדת לאביה שכעת בוכה עליה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת הרצח (צילום: ירון שרון, ynet)

בחדר בו נשרפה הבוקר (שלישי) למוות האחות טובה קררו, בת 55 מחולון, בידי מטופל בן 78 במרפאת קופת חולים כללית בעיר, נותרו מבחנות, דפים וכיסא שעלו באש כעדויות למעשה המחריד.

לנה קום, מנהלת בקופת חולים שהייתה עדה לאירוע, מתארת: "שמעתי בהתחלה זעקה של אדם, לא הבנתי מה זה. ואז הייתה אזעקת האש. המסדרון התמלא בעשן סמיך. מיד חזרתי למקום שלי וכרזתי, 'אש! כולם החוצה'. לא ידעתי שיש הצתה כי ראיתי רק עשן וידעתי שצריך להוציא את כולם".

"היו הרבה מטופלים בחדרי הרופאים ובמסדרון", היא ממשיכה בראיון ל-ynet. "רצתי לקחת את הדברים שלי, ורופא צעק 'איפה המטף?' וראיתי אש שיוצאת מאחד החדרים. היה שם עשן שחור סמיך ומשם לא ראיתי יותר. נכנסנו למקלט, לקחנו משם מטף ורופא במרפאה מילא דליים וניסה לכבות את האש. אני יצאתי החוצה וראיתי אנשים בהלם. לאט לאט התחלנו אחרי כמה דקות להבין מה קורה. אחת האחיות צעקה שטובה נשארה בפנים והיא בכתה. רק אז הבנו שהמצב כזה".

טובה קררו ע"ה (צילום: מתוך פייסבוק)

מנהל המרפאה היה בעת הרצח בכנס מקצועי בתל אביב: "לקראת השעה 9:00 בבוקר התקשרה אלי אחת העובדות ואמרה לי להגיע מהר כי קרה משהו נורא. היא לא רצתה להגיד יותר, רק שיש אש ושאגיע מהר. מיד נכנסתי לאוטו והגעתי לכאן וראיתי את הזוועה שהייתה כאן", אומר ד"ר טיבריו קלפנר.

האחות טובה קררו שירתה את המטופלים במשך יותר מ-30 שנה. כל מכריה יודעים לומר עליה כי היא הייתה אחות מסורה ואהובה על כל המטופלים.

החשוד, ניצול שואה לפי חלק מהדיווחים, קיבל לפני שבוע חיסון נגד שפעת והגיע מאז, בכל יום, כדי להתלונן במרפאה. הבוקר נכנס עם חומר בעירה שהביא עמו בבקבוק ושרף את האחות שלדבריו "פגעה בבריאות שלו". חנה מזרחי המתגוררת בסמוך סיפרה ל'וואלה', כי "מדובר באדם שחולה בנפשו שהיה מאוד מוכר בשכונה. הוא היה מסתובב בין השכנים ומספר על קולות שרצים לו בראש. מדובר בשכונה שקטה וזו טרגדיה של ממש".

הרוצח טען בחקירתו: "עמדתי במסדרון בכניסה לחדר, הבערתי את הבקבוק עם הדלק והשלכתי אותו למרכז החדר, אבל לא התכוונתי לפגוע באף אחד", אך לפי הדיווח החוקרים בודקים את הגרסה שאינה מתיישבת עם עדויות ראייה וממצא שנמצא בזירה.

קרובת משפחתה של קררו אמרה ל'וואלה': "אתמול בערב הספיקו לחגוג לאביה של טובה יום הולדת 81, והוא עכשיו בביתה, בוכה בדמעות. טובה עוד הספיקה לדבר עם הבת שלה בטלפון בבוקר ואמרה שהגיעה לעבודה ושהכול בסדר. אבא שלה בוכה ואומר 'למה לא אני, למה לא אני?'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר