מפגינה ביטחון

מארין לה פן "עושה טראמפ": הצרפתים לא מאמינים לתקשורת. צפו

מנהיגת הימין-הקיצוני בצרפת כנראה מסתכלת על התנהלותו של דונלד טראמפ כמודל לחיקוי, וכעת גם היא תוקפת את אמינות כלי התקשורת - בדרך לניצחון בבחירות לנשיאות צרפת? (חדשות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך sjbucci ביוטיוב. תמונה ראשית: מתוך @ZEROSAGAMI בטוויטר)

מראיון טרי של המועמדת לנשיאות צרפת מארין לה פן, מנהיגת הימין הקיצוני, נראה כי היא החליטה לדבר ב'טראמפיות' בכל הקשור ליחס לכלי התקשורת.

לעיתונאית שראיינה אותה אמרה לה פן: "את לא חושבת שבמדיה המסורתית יש תאוריות קונספירציה? קראתי המון דברים על התערבות רוסיה בקמפיין לנשיאות ודברים כאלה - אני מתכוונת, יש אותה כמות פייק ניוז במדיה המסורתית כמו באינטרנט".

כשהעיתונאית האשימה את לה פן בהסתה והפניית האזרחים ל"דברים שלא נבדקו אפילו", השיבה המועמדת הלאומנית: "זה לעולם לא יהיה גרוע יותר ממה שאתם אומרים או מה שאתם רושמים בעיתונות המסורתית".

בשלב זה אמרה לה העיתונאית באופן ישיר כי היא מתנהגת הדומה לטראמפ, בניסיון לערער את אמינות התקשורת, הטיחה לה פן: "גברתי, את מודעת שלצרפתים יש אפס ביטחון במדיה, את מודעת לזה, או שלא?".

לה פן, כזכור, מתמודדת בבחירות שייערכו באפריל הקרוב (סיבוב ראשון) ובמאי (סיבוב שני) מול פרנסואה פיון ועמנואל מקרון, ובשלב זה סיכוייה לנצח בסיבוב ראשון ולהעפיל לסיבוב השני נראים ריאליים למדי.

מקור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר