בת 5 צעדה ביער מושלג שורץ זאבים כדי להציל את סבתה

זה היה באמת: לאחר שסבתא לא הגיבה, יצאה סגלנה בת ה-5 להזעיק עזרה. בקור מקפיא עצמות, ביער שורץ זאבים צעדה סגלנה הקטנה לבדה במשך 3 שעות עד לבית הסמוך. אמה תחקר בחשד להזנחה (מעניין)

(צילום: Siberian Times)

ילדה בת 5 מסיביר קיבלה לאחרונה את התואר גיבורה, לאחר שבאומץ ובתושייה בלתי נתפשים חצתה יער מושלג ושורץ זאבים במשך 3 שעות כדי להציל את סבתה החולה.

המקרה הזה, שנדמה כאילו נלקח הישר מהאגדות, התרחש בחודש שעבר בחווה מרוחקת ברפובליקת טובה סמוך ליער טייגה, בגבול מונגוליה, שם התגוררה סגלנה סלצ'ק הקטנה יחד עם סבה העיוור וסבתה החולה.

לאחר שבבוקר אחד הבחינה סגלנה שסבתה בת ה-60 אינה מגיבה לקריאותיה, החליטה הנכדה המסורה לצאת החוצה כדי להזעיק עזרה. הטמפרטורה בחוץ עמדה אז 34 מעלות מתחת לאפס והבית הקרוב ביותר היה ממוקם במרחק של 8 ק"מ, אך הפעוטה האמיצה לא נרתעה ויצאה אל הכפור, כשהיא מצוידת בקופסת גפרורים בלבד.

לאחר צעידה של 3 שעות ביער המושלג הגיעה סגלנה אל הבית 'הסמוך', שם הצליחה להזעיק את הצוות הרפואי שהסיע אותה חזרה אל בית סבתה. למרבה הצער, הם איחרו את המועד. במהלך מסע ההצלה האמיץ מתה הסבתא מהתקף לב. סגלנה הקטנה שלקתה בשפעת פונתה לבית החולים שם חגגה את יום הולדתה החמישי. "לא פחדתי", אמרה בראיון לכלי התקשורת.

פרטי המקרה עוררו תמיהה בנוגע לתנאים הבעייתים בה חיה הילדה, ולשכת רפובליקת טובה הודיעה על פתיחת חקירה בחשד להזנחה מצד אלינורה, אמה בת ה-31 של סגלנה. במידה ותורשע בהזנחת ביתה שהופקרה במקום מבודד, תחת השגחתם של זקן עיוור ואשה חולה, היא עלולה להיקנס ואף להישלח למאסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר