ק'רב' קרדיט

גואטה וגפני בסיבוב נוסף: מי מינה את הרב?

בחירת הרב יצחק לוי לרבה של נשר נחשב כניצחון של ש"ס, אלא שהודעה שיצאה כי ח"כ משה גפני מייחס את הניצחון ל'דגל התורה' הביאה כמובן לתגובתו של ח"כ גואטה (חרדים)

גפני וגואטה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ק'רב' קרדיט: בחירתו אמש (שלישי) של הגאון רבי יצחק לוי לרבה של נשר נחשב בעיני רבים לניצחון של תנועת ש"ס, שפעלה רבות לבחירתו של מי שמסומן כבעל פוטנציאל לקחת חלק בהנהגה הרוחנית של הציבור הספרדי.

הרב לוי למד בישיבת "חזון עובדיה", בימים בהם הראשן לציון הגאון רבי יצחק יוסף שימש כראש הישיבה בפועל ונחשב לאחד ממקורביו של הרב. הרב הפך למועמד ש"ס לתפקיד ובסיבוב השני נבחר ברוב של 12 חברים מתוך 16 חברי הגוף הבוחר.

הרב יצחק לוי (באדיבות המצלם)

אלא שהודעה שיצאה אמש, במוקד הנייעס של יענקי קצבורג, בה לקח יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני חלק בקרדיט, שלא לומר את כל הקרדיט, על בחירתו, החזיר באחת לחיינו את קרב הקרדיט בינו לבין ח"כ יגאל גואטה בש"ס.

בהודעה שיצאה נאמר כי ח"כ גפני אמר לעיתונאי שמעון ברייטקופף כי "הרב יצחק לוי שנבחר לרבה של נשר זהו הישג של 'דגל התורה' - הגר"ח קנייבסקי כתב עבורו מכתב תמיכה, בזכותו הוא נבחר".

תגובתו של ח"כ גואטה, לא איחרה לבוא והוא צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "ח"כ גפני יקירי. אני מאחל לדגל התורה עוד הרבה הצלחות כאלה של מינוי רבני ערים ספרדים בוגרי חזון עובדיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר