הטרנד החדש במגזר:

וילות ציוריות לחופשה משפחתית - כרמי אור הגנוז

אם לא רוצים להצטופף בדירה של סבא, ולא להתפזר במלון המוני, הוילות מספקות אווירה משפחתית באווירה יוקרתית. לכל שבת או אירוע, תוכלו להתפנק ממטבח מאובזר, חדרי שינה ברמה גבוהה, ברכה מחוממת ונופים צבעוניים (תיירות, שיווקי)

נופים, איכות ויוקרה. וילות כרמי אור הגנוז. (צילום: יחצ)

הילדים גדלו, התחתנו וב"ה גם להם יש ילדים, והשבתות מתחילות להיות צפופות. כל חופשה מצריכה פרוייקט ענק איפה אוכלים, איך נפגשים, עם מי, מתי וכמה.

ועדיין, לא רוצים לצאת לבתי מלון, הארחה או צימרים בהם כל אחד בחדר שלו ומתפספסת האווירה המשפחתית. במיוחד במקומות בהם הארוחות הן ציבוריות והמוניות.

הפתרון שהחל לתפוס תאוצה בארץ בכלל ובמגזר בפרט, הן הוילות שיכולות להכיל כמה משפחות בבית אחד, עם אטרקציות, חדר אוכל וסלון גדולים, בהם כל המשפחה יכולה לאכול ביחד וליהנות.

היתרון המשמעותי בוילות הוא היכולת לארח כמה משפחות ביחד, וכך המחיר יכול להתחלק בין כולם. דמיינו שבת משפחתית, אירוע, מעל 30 איש בוילות עם סוויטה נפרדת לכל משפחה, אבל כולם אוכלים ביחד, יושבים בסלון הענק ביחד, עם שלל הנופים והאטרקציות שהוילה מציעה.

ישנן כמה וכמה וילות בארץ, אבל בכרמי אור הגנוז מצאנו יוקרתיות מיוחדת שמשרה אווירה מאד מרשימה במחיר הגיוני.

על מה מדובר פה בעצם? שתי וילות שונות ליד צפת והר מירון, עם הנופים של הצפון לכלל גווניו. הוילות ממוקמות ביישוב החרדי אור הגנוז שמשלב לימוד תורה ואידאולוגיה שיתופית כחלק מהליך הגאולה.

הוילות נבנו בצורה יוקרתית במתחם מפואר, ולא סתם. הבעלים של הוילות, משפחת הוכברג, השקיע רבות להפיכתן לטובות ביותר באיזור.

במתחם העצום שנפרש על פני דונם וחצי, נבנו שתי וילות: הגדולה - וילה מרלו, והקטנה - וילה שיראז.

הוילות מכילות באיזור ה-30 מיטות. בוילה ישנן 5 סוויטות שכוללת חדר הורים וחדר ילדים, עוד חדר ילדים ענק שמכיל 6 מיטות ובנוסף חדר לזוג.

סוויטות ברמה גבוהה: איכות ונוחות. כרמי אור הגנוז. צילום: יחצ

חדרי השינה הם כמו במלון חמישה כוכבים ונעשתה השקעה רבה בעיצובם כדי להציג איכות ונוחות ברמה הגבוהה ביותר שאפשר.

בנוסף, הוילה מכילה בריכה גדולה - 20 מ"ר - ומחוממת שהיא למעשה גם מקווה.

הנופים הירוקים של הצפון שמשתקפים מהוילה, האווירה הציורית, והקרבה למקומות קדושים כמו צפת והר מירון, משרים שלווה ומנוחה שמתאימים במיוחד לחופשה.

רק לאחרונה נשתלו אלפי פרחי נוריות בכל המשטח שעתידים לפרוח ולשטוף את הנוף בצבעים, יחד עם עדרי כבשים שבאים לרעות באיזור, ומביאים לחיבור לטבע.

נופי הצפון, עדרי כבשים ואלפי פרחים. כרמי אור הגנוז. צילום: יחצ

הוילות כמובן מותאמות לציבור הדתי והחרדי, ומוכנות לסעודות שבת ואירועים. המטבח מאובזר לגמרי: מקררים, תנורים, מיקרו-גל, כיורים בשריים וחלביים ועוד.

אחרי הארוחה תוכלו לשבת בסלון הענק, 70 מ"ר, ומי שירצה פינה יותר שקטה יוכל לגשת לסלון השני, 40 מ"ר.

עבור הילדים ישנה בריכה פרטית בכל וילה - בריכה מקורה שמחוממת כל השנה, ושלל אטרקציות מגוונות: טרמפולינה ענקית, שולחן פינג פונג ואפילו שולחן לסנוקר.

ברכה מחוממת כל השנה שהיא גם מקווה. אטרקציה לילדים. צילום: יחצ

הביקוש הרב לוילות, ובמיוחד לכרמי אור הגנוז, הביאו לתפוסה מלאה לכל חג הפסח, אבל אם אתם מתכננים שבת בקרוב או בעתיד הקרוב, תקוו שתוכלו להירשם בזמן.

בקיצור, בפעם הבאה שכל המשפחה רוצה להיות ביחד באירוע או בשבת, ולא להתפזר בעשרות חדרים במלון או להצטופף בדירה של הסבתא, פשוט תברר לפני אם הוילות של כרמי אור הגנוז פנויות.

באתר המושקע, פרי יצירתו של יששכר ברג, תוכלו למצוא סיור וירטואלי יוצא דופן בכל וילה, ולחזות במו עינכם למה אנחנו מתכוונים שאנחנו כותבים על היוקרתיות, האיכות והנופים המרהיבים מכל עבר.

לכרמי אור הגנוז - וילות בוטיק >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר