לפנות בוקר: הוצת חדר במלון בירושלים

לפנות בוקר פעלו חמישה צוותי כיבוי בשריפה במלונית הנמצאת ברחוב שלמה המלך סמוך לממילא, שפרצה ככל הנראה בשל הצתה של אחד מחדרי המלון. צפו (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
האש במלון (צילום: דוברות כב"ה מחוז ירושלים)

לפנות בוקר (רביעי) פעלו חמישה צוותי כיבוי בשריפה במלונית הנמצאת ברחוב שלמה המלך סמוך לממילא, שפרצה ככל הנראה בשל הצתה של אחד מחדרי המלון.

ב-ynet דווח כי שני נערים בני 13 ו-16 מירושלים נעצרו בחשד שהציתו את המלונית. לפי החשד, ההצתה באה כנקמה על כך שהתבקשו לעזוב את המקום.

צוותי הכיבוי והחילוץ, בפיקודו של מפקד כבאות והצלה ירושלים טפסר משנה אייל כהן, פעלו באמצעות מנוף גבהים, סולמות ואמצעים נוספים, בכדי לחלץ לכודים מהמבנה שבער בעוצמה.

בנוסף פעלו לוחמי האש לכיבוי מוקד השריפה שהיה באחד מחדרי המלונית, פינוי אורחים מהמקום, ואוורור המבנה מהעשן הרב שהצטבר בו.

לאחר שהלכודים פונו וחולצו על ידי לוחמי האש הם נבדקו במקום על ידי גורמי טיפול בעזרה ראשונה.

מחקירה ראשונית של חוקרי כבאות והצלה תחנה אזורית ירושלים, בפיקודו של טפסר משנה שמואל תורג'מן, עולה כי השריפה החלה ככל הנראה על ידי הצתה של אחד מחדרי המלון.

בכבאות והצלה מחוז ירושלים אומרים כי "ההצתה כמעט עלתה בחייהם של אורחים ואזרחים שהיו במקום, ואלמלא פעולות החילוץ והכיבוי המהירות של לוחמי האש, ייתכן ושריפה זו יכלה לגרום לנפגעים ולנזק כבד לכל הבניין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר