חשיפת כיכר השבת

בגלל שקד: דרעי הורה להחרים את הגיבוש הקואליציוני

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הורה לחברי הכנסת של התנועה להחרים את גיבוש הקואליציה בעקבות דרישתה של שר המשפטים איילת שקד, שנחשפה ב"כיכר השבת" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי נושקד. ארכיון (צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הורה לחברי הכנסת של התנועה להחרים את גיבוש הקואליציה שייערך הערב (רביעי) בחדרה. ל"כיכר השבת" נודע כי סיבת ההחרמה הינה דרישתה של שר המשפטים איילת שקד, שנחשפה ב"כיכר השבת".

כפי שדווח בסוף השבוע שעבר, שרת המשפטים איילת שקד הטילה וטו על כינוס דיוני הוועדה למינוי דיינים, בעקבות דרישתה שנשיא בית הדין הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף ימנה שלושה דיינים מהציונות הדתית לתפקיד אב"ד.

הדיינים ששקד דורשת שימונו לאב"דים הם הרבנים בוכריס כהנא ובן מנחם. בעבר דרשה שקד שאחד הדיינים (הרב בן מנחם) ימונה לתפקיד חבר בית הדין הגדול, אך הראשל"צ סרב בתוקף בטענה כי מדובר בדיין צעיר, שטרם קיבל ניסיון בכדי לשמש בבית הדין העליון. שקד התקפלה ובן מנחם לא מונה.

כעת, מנסים ב'הבית היהודי' לתקן את הרושם שנוצר לאחר מינוי הדיינים לבית הדין הגדול, ולהציג תמונת ניצחון של מינוי דיינים דת"ל לאב"דים.

כאמור, בעקבות דרישתה והעובדה שהוועדה למינוי דיינים לא מתכנסת לבחירת דיינים חדשים לבתי הדין האזורי, הורה דרעי להחרים את הגיבוש הקואליציוני.

בתוך כך, גם השר אורי אריאל וח"כ בצלאל סמוטריץ', הודיעו על החרמת הגיבוש. בסיעת 'יהדות התורה' שוקלים עדיין האם להשתתף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר