לא לבעלי לב חלש: סיור אל תוך לועו של הר געש פעיל

יצא לכם פעם להיות בתוך הר געש? נסו את זה: שירות המיפוי הדיגיטלי של גוגל הרחיב את שירותיו למקום חדש ואקסטרימי שיאפשר לכם לבצע לכם סיור מרהיב ומוחשי אל תוך לועו הפעור של הר געש פעיל - וזה די מטורף (ברשת)

(צילום: גוגל מפות)

Google Street View (גוגל תצוגת רחוב), שירות המיפוי הדיגיטלי של גוגל שמאפשר לצפות בתמונות פנורמיות ממיקומים רבים בעולם, ולוקח את המשתמש למעין סיור וירטואלי בכל מקום שרק ירצה, הרחיב את שירותיו למקום חדש וקיצוני: אל תוך לועו הפעור של הר געש פעיל.

שירות מיפוי ה-360 מעלות, המוגש כחלק מ-Google Maps השיק עדכון הכולל את האי אמברין, וחלק מארכיפלג מרוחק של איים בדרום האוקיינוס השקט. המשתמשים יכולים לחקור את האי ואת כפר אנדו - ולטפס בתוך הר הגעש של האי, "אחד מאגמי הלבה הרותחת הגדולים בעולם."

חברת הטכנולוגיה הקליפורנית שלחה שני חוקרים, ג'ורג 'מקלי וכריס הורסלי, לטפס אל תוך המכתש ולצלם תמונות של הלבה המבעבעת.

"זו היתה חוויה פנומנלית, לעמוד על הקצה ולהרגיש את החום מלחך את העור שלך", אמר הורסלי לאחר מכן. "אני מקווה שבזכות הוספת המקום הזה למפה הדיגיטלית, אנשים יבינו באיזה עולם יפה אנחנו חיים".

באמצעות עכבר המחשב תוכלו לערוך סיור מוחשי, מרהיב ומפחיד כאחד בתוך לועו של הר הגעש המבעבע. תודו שכמעט וניתן להרגיש את חום הלבה מעקצץ בקצות האצבעות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר