אין גבול לבושה

הרפורמים דורשים: לפתוח בחקירה נגד הגר"ד יוסף בעקבות דבריו שפורסמו ב"כיכר השבת"

התנועה הרפורמית פנתה לנציבות שירות המדינה בדרישה לפתוח בחקירה נגד חבר מועצת חכמי התורה ורבה של הר נוף הגאון רבי דוד יוסף בגלל דבריו נגד נשות הכותל (חרדים,בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב כהן, פלאש 90)

התנועה הרפורמית פנתה לנציבות שירות המדינה בדרישה לפתוח בחקירה משמעתית נגד חבר מועצת חכמי התורה ורבה של הר נוף הגאון רבי דוד יוסף -בעקבות דבריו נגד הרפורמים שפורסמו ב"כיכר השבת".

במכתב ששיגרו אנשי התנועה הרפורמית הם מצטטים את דבריו של הגר"ד יוסף שפורסמו ב"כיכר השבת": "אני חושב שיש הרבה דברים הרבה יותר חשובים לעשות אם באמת אנחנו רוצים לשמור על ירושלים: נשמור על קדושת ירושלים, אם נצליח לגרש את נשות הכותל ומחללות את הכותל, אם את כל התועבות שמביאים לירושלים נצליח לסלק, יש לנו יותר סיכוי לשמור על ירושלים, לשמור אותה אצלנו. אלו הדברים האמיתיים, אם נאבד את ירושלים זה בגלל הדברים הללו".

דבריו של הגאון רבי דוד יוסף שפורסמו ב"כיכר השבת"

בעקבות הדברים, בתנועה הרפורמית דורשים מנציבות שירות המדינה "להורות על חקירה משמעתית כנגד הרב יוסף, בגין התבטאויות מבזות ומסיתות שהשמיע במהלך השיעור השבועי שלו כנגד נשות הכותל וכנגד התנועה הרפורמית".

יצוין, כי הבקשה לחקור את הגר"ד יוסף בנציבות שירות המדינה מגיעה בעקבות תפקידו כרבה של הר נוף, תפקיד עליו הרב לא מקבל שכר מאז מונה לחבר מועצת חכמי התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר