בית בצ'ילה פונה מיושביו בגלל... רוח זדונית

כשבמשטרת צ'ילה התקבל דיווח בהול על כוחות על טבעיים שמתנכלים לבני משפחה בביתם, השוטרים התייחסו אל התלונה בזלזול מתבקש, אולם לאחר ששלחו ניידת שתבדוק את המקרה הם נחרדו לגלות כי דברים בגו (בעולם)

שכנים מתגודדים בסמוך לבית (צילום: odditycentral.com)

כמעט בכל יום מתקבלים בתחנות משטרה ברחבי העולם דיווחים מוזרים על כוחות על טבעיים שמתנכלים לאנשים תמימים, אולם הם בדר"כ מתקבלים בעייפות ובערבון מוגבל למדי, ונדיר יהיה למצוא תלונה כזו שאומתה על ידי המשטרה. הזוי ככל שזה ישמע, אבל זה בדיוק מה שקרה לפני מספר שבועות בעיירה פוארטו מונט שבצ'ילה, כאשר שוטרים שהגיעו לבית משפחה שהתלוננה על רוח זדונית המתעללת בבני הבית, פגשו בה בעצמם, ונאלצו להודות כי יש אמת בדברים.

הסיפור הזה נשמע כאילו נלקח מסרט אימה קריפי במיוחד ואינו יוצר רושם אמין במיוחד, אולם הוא בכל זאת הצליח להסעיר מדינה שלמה ולככב בראש הכותרות בתקשורת, אז פשוט נביא את העובדות כפי שהתרחשו.

ב -26 בפברואר, הוזעק כח משטרתי אל בית בפוארטו מונט לאחר שבעל הבית התקשר למספר החירום ובקול נואש סיפר כי הם מותקפים על ידי כוחות על טבעיים. הוא ציין כי מזה תקופה ארוכה, דברים מוזרים מתרחשים בבית, חפצים מתחילים לרחף באוויר ושריפות פורצות ללא כל סיבה. המשטרה התייחסה אל התלונה בזלזול האופייני אולם החליטה בכל זאת לשלוח ניידת למקום כדי לבדוק אם לא מדובר במקרה של אלימות במשפחה.

כאשר הגיעו השוטרים לחצר הבית הם הבחינו במספר חלונות מנותצים ובמזרן שרוף למחצה הזרוק בחצר. בני הבית שחיכו להם מפוחדים ספרו להם על הפעילות המוזרה המתרחשת בתוך הבית כאשר לטענתם מסתובבת בו רוח רפאים מסתורית ואלימה שעושה בו שמות. השוטרים לא האמינו להם כמובן, אבל לאחר שנכנסו אל פנים הבית, לא עבר זמן רב עד שהם שינו את דעתם.

בוריס אולבריה גונזלס, אחד השוטרים בתחנת המשטרה השישית פוארטו מונט שנכח באירוע, אמר לכתבים כי הוא ועמיתיו חקרו את האב בתוך הבית כאשר לפתע מגרפה הוטחה אל הרצפה מעליית הגג, כאילו מישהו זרק אותה. לאחר שבדק את עליית הגג ואישר שלא היה בה איש, גונזלס סיפר כי הוא קרא ל"שד" וביקש ממנו לעזוב. לאחר שלא קיבל כל תשובה, הוא פנה לצאת מהבית, אבל בדרכו אל דלת הכניסה הוא הותקף מאחור על ידי סכין.

"זה היה סופר מוזר," גונזאלס אמר לכתבים. "למרבה המזל, לבשתי את אפוד המגן שלי, כך שלא סבלתי מפציעות קשות. זה היה מסוג הדברים שרואים בדרך כלל בסרטי אימה, אין לזה הסבר הגיוני בחיים האמיתיים. בהתחלה לא האמנתי לזה בעצמי".

השוטרים אשרו לאחר אירוע כי הם ראו עשן בתוך הבית למרות של היה בו אף אחד שיכול היה להצית אש. בעל הבית סיפר כי השריפות הפתאומיות הללו השאירו אותם ערים במשך לילות שלמים מתוך פחד שהבית עלול לעלות באש בשנתם .

גם הכמרים שנקראו לבית "רדוף" הרוחות, לא הצליחו - כמה מפתיע - לגרש את ה"אורחים" לא רצויים. בשעה 2 בבוקר, בני המשפחה הועברו למגורים זמניים בבית מחסה בסביבה, שם יישארו עד שביתם יחזור להיות מקום מבטחים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר