קו אדום לשרי ממשלה

אריה דרעי: אם לא יפסקו העימותים - עדיף ללכת לבחירות

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי אמנם חושב שהממשלה הנוכחית טובה, אך מבהיר הבוקר כי במידה ולא יפסקו העימותים בין השרים - עדיף ללכת לבחירות. "אני רואה שזה הולך ומחריף", הוסיף (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר אריה דרעי (צילום: יעקב נחומי - פלאש 90)

למרות שהוא חושב שזו הממשלה הטובה ביותר לציבור החרדי, מאיים יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כי אם לא ייפסקו העימותים הפנימיים בתוך הממשלה - הרי שעדיף ללכת לבחירות.

בפתח ישיבת הממשלה המתכנסת היום (חמישי) בשל צאתו של ראש הממשלה במוצאי שבת לביקור בסין, התייחס השר דרעי לעימותים בין חברי הממשלה והקואליציה ואמר: "אני לא מתכוון להישאר בממשלה שתחיה על קלקולים ועל לחסל אחד את השני. אם לא יתעשתו כולם - עדיף ללכת לבחירות".

"כפי שאמרתי אתמול, בגיבושון שהיה אמור להיות גיבושון", הוסיף דרעי, "ממשלות לא נופלות על דברים גדולים אלא על דברים קטנים. חבל. אני רואה שזה הולך ומחריף".

גם אמש (רביעי) במהלך ערב גיבוש לקואליציה בחדרה התייחס דרעי למאבקים הפנימיים ואמר: "השמצות אוף-דה-רקורד של מפלגה על השניה אלה בסוף מחסלים קואליציות ואפילו בחירות. רק כוח על טבעי יכול לגרום לבחירות מוקדמות".

דבריו של דרעי מגיעים בצל החרפת היחסים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר האוצר משה כחלון. במהלך כנס 'קו לידידות' בתל-אביב, נשאל כחלון על יחסיו עם נתניהו והגיב: "איך אומרים החבר'ה? כחלון ונתניהו כבר לא".

כמו גם חילופי המהלומות אמש בין שר הביטחון אביגדור ליברמן לשר החינוך נפתלי בנט, על רקע סערת הרב לוינשטיין והמכינה הצבאית העלי.

הבוקר פורסם בגל"צ כי השר דרעי זעם על העובדה שנתניהו לא הזמין אותו לנסיעה לסין, למרות שמשרד הפנים לוקח חלק מחתימות הסכם השכר עם סין.

גורם בש"ס תקף את נתניהו ואמר: "לא ייתכן שנתניהו לא מחשבן דווקא לשותפים הכי נאמנים שלו בקואליציה, אלו שמקיימים את כל ההחלטות שמתקבלות. ובימים הללו זה כמובן לא דבר שבשגרה". לדבריו, "זאת נטייה של ראש הממשלה לרמוס את הקרובים אליו וש"ס לא תהיה מוכנה לספוג את הזלזול הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר