חופשת פסח

הסייעות בבני ברק מאיימות: נפתח בשביתה ביום שני

הסייעות המועסקות מטעם עיריית בני ברק בגנים מאיימות על ראש העיר זייברט כי יפתחו ביום שני הקרוב בשביתה. הסיבה: מחויבות לעבוד גם בחופשת הפסח | פרסום ראשון (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

פרסום ראשון: הסייעות המועסקות מטעם עיריית בני ברק בגני העירייה מאיימות על ראש העיר חנוך זייברט כי יפתחו ביום שני הקרוב בשביתה זאת מאחר ולטענתן העירייה מחייבת אותן לעבוד גם במסגרת הקייטנה בחופשת חג הפסח.

העירייה דורשת מהסייעות לעבוד גם בקייטנות שלפני חג הפסח עד י"ג בניסן. הסייעות פנו להסתדרות שמצידה מגבה אותן ומאשרת להן לצאת בצעדי מחאה כאשר הטענה היא כי מגיעים להם חודשיים ימי חופשה וכי בעירייה מנשלים אותן מזכויותיהן הבסיסיות.

"אין לנו שום חיוב לעבוד בחופשת הפסח בתור גננות בקייטנות", טוענות הסייעות ומאיימות לפתוח כאמור בשביתה.

לדבריהן, הניסיון לחייב אותן לעבוד גם בחופשה שלפני חג הפסח וגם ב'חופש הגדול' לא ייצלח. "שהעירייה תביא בנות סמינר שיעשו את הקייטנות כמו בכל שנה, למה להעביד אותנו על חשבון ימי החופשה שלנו?", אומרות הסייעות בכעס.

כזכור בחופשת החנוכה איימו הסייעות לשבות אולם בסופו של דבר הגיעו להסדר עם העירייה.

ל"כיכר השבת" נודע כי גם כעת מנהלת ההסתדרות מגעים קדחתניים עם עיריית בני ברק במטרה להגיע להבנות ולפתור את המשבר שנוצר.

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי בעירייה הבהירו לגננות כי לא יסכימו בשום פנים ואופן לשביתה. ראש העיר הבהיר כי חוזה הסייעות מחייב אותן לעבוד גם בתקופה זו של השנה ואין סיבה שהנטל הכלכלי של הקייטנות ייפול על ההורים כהוצאה נוספת על מימון הקייטנות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר