בעוד 5 ימים - שביתת הענק של אגד יוצאת לדרך

ביום שלישי הקרוב, אם לא יקרה משהו דרמטי, צפויה לצאת לדרך שביתת ענק של חברת אגד במחאה על הסחבת, לדברי החברה, שנוקטים משרדי האוצר והתחבורה (תחבורה ציבורית)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
נהגי אגד בהפגנה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הנחה היום (חמישי) להיערך לקראת השבתה כללית של קווי אגד ברחבי הארץ, החל מיום שלישי הקרוב (ה-21/3).

הרקע להשבתה, לדברי ההסתדרות, נעוץ בסחבת שנוקטים משרדי התחבורה והאוצר במו"מ מול הנהלת אגד בנושא הסובסידיה, תוך יצירת מבוי סתום - דבר המונע חתימת הסכם קיבוצי בחברה.

יצוין, כי אגד כבר קיבלה סכומי עתק לפני כמה שנים כדי שתוכל להתאים את עצמה לתחרות בשוק התחבורה הציבורית בישראל אך עתה הם דורשים מיליונים רבים נוספים.

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן אמר: "תקופה ארוכה שההסתדרות ונהגי אגד עשו את הכול על מנת להימנע מצעדים דרמטיים אך המדינה ניצלה את הזמן הזה על מנת לדחות את הבלתי נמנע. בשעה שכל ענף ההיסעים בישראל ניצב על פי התהום, המדינה ממשיכה להפקיר את האינטרס הציבורי ולצפצף לא רק על אלפי נהגי אגד אלא על ציבור של מיליון וחצי נוסעים.

"המשבר החמור, כמו גם האמצעים להביא אותו לפתרון, נמצאים בידי שר התחבורה ושר האוצר וכולי תקווה שהם יירתמו לנושא על מנת לתקן את העוול שנוצר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר