אחרי הביקור בחברון

עקיצה לליצמן: בכירי ההסתדרות הרפואית שיבחו את ח"כ גפני

שבועיים אחרי הביקור של שר הבריאות החסידי במעוז הליטאי - ישיבת 'חברון', ח"כ משה גפני הגיע גם הוא לשחק במגרש של השר ליצמן, ערך ביקור בהסתדרות הרפואית וזכה לשבחים מבכירי ההסתדרות. צפו בווידאו (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
גפני וליצמן. ארכיון (צילום: Hadas Parush/FLASH90)

יו"'ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני, הגיע היום (חמישי) לביקור מיוחד בישיבה של מזכירות ההסתדרות הרפואית בישראל בראשות הפרופ' ליאוניד אדלמן. במהלך הישיבה, שיבחו בכירי ההסתדרות הרפואית את פעילותו של ח"כ גפני, והיה גם מי שראה בכך עקיצה מרומזת לשר הבריאות יעקב ליצמן - חבר מפלגתו של גפני.

ביקורו של גפני בהסתדרות הרפואית (באדיבות המצלם)

במהלך דבריו אמר גפני: "מערכת הבריאות היא מערכת מועדפת. נושא הבריאות הוא בעל חשיבות עליונה - לא מדובר בנושא סקטיורלי אלא בעניין שקשור לכלל הציבור. אם יגיע מצב שנשתכנע שהכסף לא עובר לבריאות מבלי שנשקלו שיקולים אמתיים - אנחנו נעמוד על כך שחלק גדול מהתקציב יועבר לבריאות וקיימת אפשרות שנאמר עד כאן ואף אפשרות למשבר קואליציוני".

גפני, שכאמור התקבל בכבוד רב כשהוא נכנס בעיניים פקוחות למגרש הביתי של שר הבריאות יעקב ליצמן, זכה לשבחים רבים על עמידתו לצד הרופאים ופעילותו לפתרון בעיות במערכת הבריאות.

ח"כ גפני בהסתדרות הרפואית (באדיבות המצלם)

ד"ר אידלמן אמר בדבריו: "ביקרו פה בעבר חברי כנסת שגילו פתאום את חשיבות נושא הבריאות. אתה אבל הרבה שנים מטפל בנושא הבריאות. אתה כל השנים עשית הרבה. למשל בשנת 2015 דאגת לשכר של המתמחים. אני מקווה שתפנה כעת את כל החוכמה והמרץ לטיפול בבעיות של מערכת הבריאות" אמר אידלמן לגפני עם רמז עבה לכיוונו של היריב מאגודת ישראל.

יצויין, כי ביקורו של ח"כ גפני בישיבת מזכירות ההסתדרות הרפואית בישראל, מהפורומים הנחשבים ביותר במערכת הבריאות בישראל - הגיע כשבועיים לאחר הביקור שקיים השר ליצמן בישיבת חברון - מספינות הדגל של עולם הישיבות הליטאי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר