"פרצתי לחשבון"

מי פרץ למייל הפרטי של אסתי וינשטיין?

בתה של חסידת גור לשעבר, שמותה הסעיר את הציבור החרדי בקיץ האחרון, נמצאת בימים אלו "במצב נפשי לא פשוט" לאחר שלטענתה היא קיבלה מסר כי חרדי פרץ לתכתובות האישיות שלה ושל אמה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אסתי וינשטיין, על רקע הזירה בה נמצאה גופתה (צילום: דוברות המשטרה, דוברות זק"א)

סיפור חייה ומותה של אסתי וינשטיין, חסידת גור שנטשה את אורח חייה ואת ילדיה לפני מספר שנים ומצאה את מותה באופן טרגי בקיץ האחרון, הסעיר בקיץ האחרון את תושבי ישראל בכלל ואת הציבור החרדי בפרט.

כעת טוענת בתה שעזבה עמה את הדרך, תמי מונטג, כי היא "קיבלה מסר" שחשבון המייל של אמה המנוחה נפרץ, והיא חוששת שידלפו החוצה תכתובות רגישות שלה ושל אמה אסתי, שהופיעו בו.

לדבריה, כפי שפורסמו בחדשות 2, היא קיבלה בימים האחרונים פנייה עקיפה דרך קרוב משפחה, שסיפר לה על הודעה שהוא קיבל עם המלים "פרצתי לחשבון", אותה כתב לו בחור חרדי.

הבת נלחצה מכך ו"נקלעה למצב נפשי לא פשוט" כדברי מקורביה, והגישה תלונה בתחנת המשטרה. בקרוב צפויה להיפתח חקירה משטרתית בענין.

תגובת עורך דינה, דניאל חקלאי: "מדובר בצעד אמיץ ומתבקש של בחורה צעירה ונבונה שלא מוכנה להבליג על חדירה בוטה כל כך למקום הכי פרטי, הן בחיי אימה המנוחה והן בחייה שלה. קשה לתאר את עוצמת הפגיעה ואת עוצמת החודרנות והפולשנות שטמונות במעשה הזה".

"פריצה לחשבון מייל של אישה מנוחה שסבלה עמוקות בחיים שלה בשילוב חדירה לתכתובות הפרטיות ביותר של בתה, היא חמורה ביותר. אנחנו מקווים שמשטרת ישראל תטפל בדברים במהירות וביעילות. ובעיקר אנחנו מקווים שהאחראי (או האחראים) למעשה הזה, יועמד לדין וייענש", הוסיף הפרקליט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר