4 טעויות שאתם עושים בשטיפת כוסות היין - ואיך לתקן אותן

מול אותן 4 כוסות שתכף נשתה, הנה 4 טעויות שיתכן שאתם עושים בעת שטיפת כוסות הזכוכית ליין - והדרך הנכונה לשטוף אותן בלי שהן ישרטו או חלילה יתנפצו ותאבדו חבר יקר מהסט (ניקיון, בבית)

אתם אוחזים אותן מהרגל

לידיעתכם, זה החלק השברירי ביותר של הכוס. כשאתם שוטפים אותה תחת מים זורמים, אחזו בכוס עצמה שהיא יציבה יותר, ולא ברגל. בנוסף, כשמטבע הדברים הכוס תהפוך לחלקלקה יותר עם כל המים והסבון, האחיזה שלכם תהיה טובה יותר.

ומשתמשים במים חמים לשטיפה

כן, אתם רוצים את הכוסות שלכם מצוחצחים ונקיים מחיידקים, אבל מים חמים מדי (נניח במדיח הכלים או כשאתם שוטפים כלים בחורף), עלולים לגרום לזכוכית עדינה להתנפץ. הכי הרבה, לכו על מים פושרים.

אתם מקרצפים את הכוסות בסבון מבושם

אולי אתם אוהבים סבון כלים בניחוח לימון או אגסים, אבל כשאתם מקרצפים איתו את הכוסות, יש סיכוי גדול שהטעם של הסבון יחדור לכוס וישפיע על טעמו של היין בפעם הבאה שתמזגו אותו. אופציה עדיפה: סבון ללא ריח וללא טעם.

אתם נותנים לכוסות להתייבש באוויר

אחרי שעמלתם קשות לשטוף אותן, הכי מפתה להשאיר אותן תלויות באוויר או להפוך אותן על מגבת מטבח כדי שיתייבשו באוויר בכוחות עצמן. אך אם השתמשתם במים "קשים" המכילים יוני סידן או מגנזיום, כשהם ייפגשו בסבון התוצאה תהיה כוס עכורה ולא מבריקה, כיוון שהמים ישאירו כתמים מים על הכוס.

במקום זאת, נגבו אותן בעדינות עם מפית בד או בד מיקרופייבר, וכך הן יראו מלוטשות כמו חדשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר