למרות איומי 'הפלג': מרתון ירושלים עבר ללא תקריות חריגות

עיריית ירושלים ומשטרת ישראל מרוצים מכך שמרתון ירושלים 2017 שכלל מספר שיא של למעלה מ-30 אלף רצים, עבר בהצלחה וללא תקריות חריגות, למרות איומי אנשי הפלג הירושלמי (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרתון ירושלים 2017 (צילום: יונתן סינדל, פלאש90)

לאחר האיומים והניסיונות מצד הפלג הירושלמי לשבש את המרתון בבירה, בעיריית ירושלים מביעים סיפוק רב מכך שמרתון ירושלים 2017 הסתיים בהצלחה עם מספר שיא של מעל 30 אלף משתתפים.

לדברי גורמים בעירייה, הודות להיערכות המשטרה ופריסתה המלאה, לא נפגע המרתון ולא נגרם כל עיכוב בצירי המירוץ.

בעקבות הפגנות תומכי הפלג הירושלמי בניסיון לשבש את המרתון והתפרצויות של קומץ מפגינים אל הכבישים במטרה לחוסמם, אומרים בסביבת ראש העיר ירושלים ניר ברקת כי הוא יקרא לסגנו חיים אפשטיין (מסיעת "בני תורה") לבירור ובסיומה של השיחה ייבחנו הצעדים שיינקטו.

גורמים המצויים בפרטי המשבר אומרים לכיכר השבת כי ההערכה הנה שברקת יסתפק בשיחת הנזיפה הזאת לאחר שבפועל לא הצליחו המפגינים לשבש את המרתון.

מרוצה. ניר ברקת (צילום: Noam Revkin Fenton, פלאש90)

גם במשטרת ישראל מסכמים בהצלחה את האירוע הגדול ומבהירים כי מעל 30,000 רצים ועשרות אנשים לקחו חלק במרתון ירושלים אשר הסתיים ללא תקריות חריגות.

במסגרת היערכותה של המשטרה לקיומו התקין של המרתון בבירה, התכוננו השוטרים לכלל האיומים והתרחישים הכוללים כוונות מצד גורמים שונים לשבש את האירוע.

החל משעות הבוקר עשרות חרדים ניסו להגיע לתוואי מסלול המרתון מרחובות סמוכים במטרה להפריע לרצים. ההיערכות המקדימה של המשטרה מנעה מהם מלשבש את האירוע ובתוך כך עוכבו לחקירה 100 חרדים.

לכיכר השבת נודע כי עסקני הפלג הירושלמי פועלים כעת על מנת לשחרר את העצורים לביתם עוד לפני כניסת השבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר