לקראת הסלמה?

פרסום ראשון: בנו של בכיר "הפלג הירושלמי" נעצר

בפלג הירושלמי זועמים על החלטת המשטרה להעביר את בנו של בכיר הפלג הירושלמי העצור לידי המשטרה הצבאית. "נצא באלפינו למחות ולזעוק בכל הארץ" הם מאיימים הערב (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
פטרוף (מימין) והגר"ש אוירבך. ארכיון (צילום: באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: דרמה של ממש מתחוללת ביממה האחרונה ב"פלג הירושלמי" בעקבות מעצר בן מקורבו של הגר"ש אוירבך והאיש החזק בפלג הירושלמי - הרב יוסף פטרוב, על ידי המשטרה הצבאית.

כזכור, מפקד מחוז ירושלים יורם הלוי הודיע כי המשטרה תנהג עם המפגינים באפס סובלנות בשל הניסיון לשבש את מרתון ירושלים. בנו של פטרוב שהשתתף בהפגנות סמוך למרתון, נעצר יחד עם מפגינים נוספים.

אלא שבעוד כמאה ושלושים עצורים שוחררו מיד בסיום המרתון, המשטרה החליטה להביא תשעה מהעצורים לדיון בבית המשפט ביום ראשון. אחד מאותם תשעה עצורים הוא בנו של פטרוב.

מה שגורם לזעם בפלג, היא העובדה כי "בניגוד להפגנות אחרות בהן החזיקה משטרת ישראל עריקים מבוקשים ולא העבירה אותם לידי המשטרה הצבאית" - כך לטענת גורמים בפלג - "הפעם החליט מי שהחליט בצמרת הפיקוד להעביר את פטרוב לידיהם של המשטרה הצבאית".

בוועדה להצלת עולם התורה, הגוף הרשמי של 'הפלג' העוסק בנושאי הגיוס ואי התייצבות, מסרו ל"כיכר השבת": "אם המעצר נועד לבחון את כוחנו ואת כושר הסיבולת של אנשינו, דבר לא ירתיע את הסרים לדרכו של מרן ראש הישיבה שהורה לנו להילחם נגד גזירת הגיוס בכל הכוח, נצא באלפינו ובכל הארץ למחות ולזעוק לבורא עולם נגד ההתעללות בבני ישיבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר