שערורייה

שמים ילד בחלון הבית? המשטרה תעצור אתכם

עובר אורח שדיווח על תינוק רגוע לחלוטין, יושב על אדן חלון בבני ברק כשהתריס מאחוריו סגור כדי שלא ייפול, הביא למעצר אביו של התינוק ולפנייה לגורמי הרווחה לטיפול (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

שמים ילדים על אדן החלון? אולי במשטרה יחליטו לעצור אתכם וגם ירוצו להתפאר על כך בכלי התקשורת.

מדוברות המשטרה נמסר הבוקר (ראשון) כי ביום שישי התקבל דיווח במשטרת ישראל על פעוט שנמצא על אדן החלון בקומה השנייה של בניין מגורים ברחוב עמרם גאון בבני ברק.

מדיווחים מהמקום מתברר שהפעוט שהה על אדן החלון שהיה מסורג כראוי בעוד התריס בדירה היה סגור ככל הנראה כדי שלא יקפוץ לבית וייפול.

המשטרה שקיבלה דיווח על התינוק מעוברת אורח פתחה בחקירה לאיתור ההורים, מעצרם והבאתם לחקירה. אתמול נעצר האב בן 23 מבני ברק והובא לחקירה כשכל חטאו - הושבת ילדו על אדן החלון.

במשטרה הגדילו לעשות ובמקביל עירבו את גורמי הרווחה "בכדי להבטיח את שלום הקטין".

התינוק לא בכה והיה רגוע לחלוטין, וככל הנראה הוריו גם היו מאחורי התריס והיו ניגשים אליו מיד בכדי להיענות לצרכיו כך שהמעצר והדרמה שיצרה המשטרה סביבו נראים מיותרים ולא ראויים.

כמובן שיש להקפיד על כללי הזהירות הסבירים ועל סורגים איכותיים ומקצועיים שהותקנו כראוי אך מכאן ועד מעצר ופנייה לגורמי הרווחה נראה שיש מרחק עצום.

מהמשטרה נמסר בתגובה ל'כיכר השבת' כי מדובר במקרה חריג ומסוכן הרבה יותר מסתם מקרה בו ילד יושב על סורגי החלון. לדברי המשטרה לא ניתן עדיין להציג את העובדות שכן החקירה נמצאת בעיצומה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר