ליברמן: "הבחירות הן הדבר האחרון שעם ישראל זקוק לו"

שר הביטחון אביגדור ליברמן אומר הבוקר כי "הבחירות הן הדבר האחרון שעם ישראל זקוק לו". באשר לסוריה אמר: "אם מערכות הנ"מ יפעלו נגדנו - לא נהסס להשמיד אותן" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
שר הביטחון אביגדור לירמן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

שר הביטחון ויו"ר 'ישראל בתינו' אביגדור ליברמן התייחס הבוקר (ראשון) לאיום של ראש הממשלה בנימין נתניהו כי אם התאגיד לא יבוטל הוא יפרק את הממשלה וילך לבחירות ואמר: "הדבר האחרון שעם ישראל זקוק לו".

במהלך נאום בפני מתגייסים לחיל השיריון בבסיס תל השומר התייחס ליברמן לדיבורים על הליכה לבחירות ואמר: "הבחירות הן הדבר האחרון שעם ישראל זקוק לו בעת הזו, ולכן אני מקווה שתימצא פשרה. אין סיבה לפרק את הקואליציה הנוכחית".

בהמשך התייחס שר הביטחון לירי נ"ט הסורי לעבר מטוס חיל האוויר בסוף השבוע והעביר מסר מאיים לעבר הסורים: "בפעם הבאה, אם מערכות הנ"מ הסוריות יפעלו נגדנו - לא נהסס להשמיד אותן".

כזכור, לפנות בוקר, עם צאתו לביקור מדיני בסין, התייחס ראש הממשלה למשבר בקואליציה סביב התאגיד ואמר: "ממשלה מתקיימת על סמך הסכמים קואליציונים. בהסכם הקואליציוני נקבע במפורש שכל המפלגות מחויבות להחלטות של הליכוד, שלנו, בנושאי התקשורת, לרבות סגירת התאגיד. האירוע היחידי היה סביב שאלת התקציב.

"בישיבה עם עובדי רשות השידור, ואני חייב להגיד לכם ישיבה מרגשת, קורעת לב, התברר לי שאין שום בעיה תקציבית.

לדבריו: "הם הבטיחו שכך יהיה. ולכן האגרה בוטלה, אין בעיה תקציבית - בשביל מה צריך את התאגיד הזה? לשלוח מאות משפחות הביתה ערב פסח, בשביל מה? לכן לא יכול להיות מצב שאנחנו בליכוד עם 30 מנדטים מכבדים את כל הסעיפים הקואליציונים של מפלגות קטנות, גם בנושאים שאנחנו לא מסכימים כמו מס על דירה שלישית שכל הליכוד התנגד לו אבל כיבדנו את זה כי יש הסכמים, וכשבאים הסעיפים שלנו, שהם חשובים לליכוד ולי, את זה לא מכבדים. זה לא מקובל עלינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר