דיווח

ג'ו שוטנשטיין מתעניין ברכישת קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב

המיליארדר ג'ו שוטנשטיין מתעניין ברכישת קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב, כך לפי 'כלכליסט'. שוטנשטיין נחשב לתומך תורה וצדקה ומתורמי הש"ס המבואר הקרוי על שמו (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ג'וש שוטנשטיין (צילום: כיכר השבת)

האם המיליארדר החרדי ג'ו שוטנשטיין מתעניין ברכישת קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב? על פי דיווח בעיתון 'כלכליסט' התשובה היא חיובית.

מתברר כי המיליארדר בעל השליטה ברשת האופנה האמריקאית 'אמריקן איגל', מנהל בתקופה האחרונה מגעים על מנת לרכוש את השליטה במועדון הכדורסל מכבי תל אביב לפי שווי של 35 מיליון דולר.

שוטנשטיין שנחשב לתומך תורה וקרנות צדקה ובנוסף הינו ידוע כאחד מתורמי הש"ס המבואר הקרוי על שמו, מבקש ככל הנראה לרכוש את השליטה זאת בעצת בנו שאוהד את תחום הספורט.

כיום, בעלי המניות המרכזיים בקבוצת מכבי ת"א הם בעל השליטה בחברת פטרוכימיים הבורסאית דיוויד פדרמן ובעלת השליטה לשעבר באי.די.בי משפחת רקנאטי. כל אחד מהם מחזיק ב-29% ממניות המועדון. בנוסף מחזיק איש העסקים האמריקאי ריצ'רד דיץ' ב־17.5% מהמניות, שמעון מזרחי מחזיק 14.5% מהמניות ואיש הנדל"ן האמריקאי, בן אשכנזי, מחזיק ב־10% ממניות הקבוצה.

ג'ו שוטנשטיין בישראל. ארכיון (צילום: כיכר השבת)

מקורבים למגעים טוענים כי פדרמן ורקנאטי הביעו נכונות למכור את חלקם בקבוצה. מזרחי, בעל המניות הוותיק ביותר והיו"ר המיתולוגי של הקבוצה, טרם נתן תשובה סופית.

שוטנשטיין המתגורר בניו יורק מחזיק דירת פנטהאוז יוקרתית במלון וולדורף אסטוריה ושוהה רבות בישראל. בנו הוא חובב כדורסל שמקורב לקבוצת הכדורסל מיאמי היט שמשחקת בליגה האמריקאית הבכירה NBA ועל פי הדיווח ככל הנראה הוא הגורם שדוחף אותו לביצוע העסקה.

בנוסף, מזכירים בכלכליסט כי אחד משותפיו של שוטנשטיין בנדל"ן בארה"ב הוא הראל ויזל, בעלי חברת האופנה הישראלית FOX, שהיא המאמצת של מכבי תל אביב בכדורסל ויבואנית אמריקן איגל לישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר