הערב - הפגנה בבני ברק

'הפלג הירושלמי' לאנשיהם: "התורה מבקשת - תשתוללו"

בעקבות מעצר 2 עריקים - בהם בן האיש החזק ב'פלג' - הפגנה סוערת הערב בב"ב: "התורה הקדושה מבקשת מאיתנו דבר אחד - תשתוללו" • העצור המוכר נשפט ל-20 ימי מחבוש (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הפגנת 'הפלג' (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

אנשי 'הפלג הירושלמי' נקראו היום (ראשון) לצאת ולהפגין הערב, בשעה 20:00, ברחוב ז'בוטינסקי פינת רחוב בן גוריון, בבני ברק, בעקבות מעצרם של שני בחורי ישיבה עריקים - ישראל מאיר טולידנו העצור מאז חג הפורים, ובנו של הרב יוסף פטרוב, מקורבו של הגר"ש אוירבך והאיש החזק בפלג הירושלמי.

בהקלטה שהופצה נמסר: "איככה אוכל וראיתי באובדן מולדתי. מדינת הרשע משתוללת מכעס כשהיא רואה את הקומץ היהודי העקשן שכל רוח שבעולם לא תוכל לו. אל תיראו ואל תערצו מפניהם!

"התורה הקדושה מבקשת מאיתנו דבר אחד - אל תעמדו מנגד. תשתוללו".

עוד נמסר למפגינים כי "היום בני התורה בעיר בני ברק מתקבצים בז'בוטינסקי פינת בן גוריון בשעה 8 בערב. מלחמה לה' בעמלק, לא נעמוד מנגד ביום שבות זרים את חילו חביבו של הקדוש ברוך הוא".

בוועדה להצלת עולם התורה המטפלים בשני העריקים העצורים מבטיחים כי איש לא ישקוט וכי ייערכו הפגנות עד לשחרורם המלא של שני העריקים. " נהפוך עולם ומלואו על כל עריק שייעצר", אומרים שם.

בתוך כך, הערב הסתיים הדיון בעניינו של תלמיד הישיבה העריק אברהם דב פטרוף שנשפט לפני סגן מפקד מיט"ב צחי רביבו, ונגזר עליו עונש משמעתי של 20 יום בכלא צבאי.

פטרוב, בנו של בכיר 'הפלג' נעצר במהלך הפגנות הפלג הירושלמי נגד מרתון ירושלים והועבר למשטרה הצבאית ביום שישי לאחר שהתברר כי הינו עריק מאחר ולא התייצב בלשכת הגיוס.

האזינו להקלטה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר