בפעם השנייה, בתוך יממה

כלי תקשורת זרים מדווחים: ישראל תקפה שיירת נשק בסוריה

חיל האוויר הפציץ הלילה שוב בסוריה, כך מדווחים כלי תקשורת זרים. לפי הדיווחים, שיירת נשק שיועדה לארגון החיזבאללה ועמדות משותפות לצבא אסד והחיזבאללה - הותקפו (חדשות)

תקיפה בסוריה שיוחסה לישראל. ארכיון (צילום: מתוך ynet)

חיל האוויר הפציץ הלילה (שני) שוב בסוריה, כך מדווחים כלי תקשורת זרים. לפי הדיווחים, שיירת נשק שיועדה לארגון החיזבאללה הותקפה על ידי כלי טיס של חיל האוויר, בדומה לשיירה שהותקפה ביום חמישי האחרון.

בנוסף, כך לפי הדיווחים, הותקפו כמה עמדות המשותפות לצבא אסד ולפעילי החיזבאללה. לפי שעה אין לדיווחים הללו אישור רשמי לא מדמשק ולא מישראל.

יצוין כי זוהי התקיפה השנייה בסוריה ביממה האחרונה שמיוחסת לישראל. כמה שעות קודם לכן דווח כי מל"ט של חיל האוויר ביצע חיסול ממוקד בסוריה.

לפי הדיווחים חיל האוויר חיסל את יאסר א-סייד, בעת שנסע ברכבו. א-סייד הוא פעיל בגדוד "נצי קוניטרה" של מילציית אסד, גדוד המורכז מחיילים דרוזים ופלסטינים שמסייעים לצסא סוריה.

כזכור, ביום חמישי האחרון הודתה ישראל לראשונה בתקיפה בסוריה של משלוח נשק אסטרטגי לחיזבאללה, זאת לאחר שמטוסי חיל האוויר הותקפו בטילי נ"מ בעת שעשו את דרכם חזרה לישראל.

לאחר שאחד מטילי הנ"מ זוהה כעף לכיוון בקעת הירדן, הופעלה אזעקה באזור ומערכת טילי ה'חץ' יירטה בהצלחה את הטיל. שרידי היירוט נפלו בצפון בקעת הירדן ובשטח ירדן.

אמש, בראיון לטלוויזיה הסורית אמר שגריר סוריה באו"ם, בשאר אל-ג'עפרי, בהתייחסו לתקיפה הישראלית ביום חמישי האחרון כי "התגובה הסורית המטלטלת לתקיפה הישראלית שינתה את כללי המשחק".

"התגובה הצבאית הסורית הייתה מתאימה ועלתה בקנה אחד עם הפעולה הטרוריסטית של ישראל. הישראלים יחשבו מיליון פעם מעתה", הוסיף אל-ג'עפרי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר