ריבלין: "הזוי לפרק את הממשלה בגלל התאגיד"

הנשיא ראובן ריבלין תוקף את הכוונה של ראש הממשלה לפרק את הממשלה בגלל התאגיד ובביקור בוויטאנם אמר כי בפני המדינה ישנם בעיות ואתגרים ביטחוניים רבים (חדשות, פוליטי)

ישראל שפירא | כיכר השבת |
הנשיא ריבלין בוויטנאם (צילום: קובי גדעון, לע"מ, פלאש 90)

נשיא המדינה ראובן ריבלין מתייחס הבוקר (שני) למשבר בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר האוצר משה כחלון ואומר כי "לבוא ולומר שעל זה יש משבר פוליטי שעליו צריך לפרק ממשלה - הוא דבר הזוי. יש למדינת ישראל כל כך הרבה בעיות, כך שהקדמת בחירות על נושא זה היא דבר מיותר לחלוטין".

ריבלין: הזוי להקדים את הבחירות (צילום: ynet)

בשיחה עם כתב ynet הוסיף נשיא המדינה ואמר: "נדמה לי שנושאים את שם התקשורת לשווא כאשר מנסים לבוא ולערב את נושא התאגיד בנושא של הקדמת בחירות, דמה לי שהאנשים שמאיימים בפירוק הממשלה על נושא זה שולחים איתותים באוויר מבלי שיש כוונה רצינית לפרק ממשלה על נושא זה".

נשיא המדינה המבקר בוויאטנם שלל את הטענה כי המשבר הנוכחי הוא משמעותי ואמר: "רבים שואלים אם אני צריך להיערך לבחירות ומה קורה כשממשלה מתפטרת. אלה הם דברים שצריך לדבר עליהם כשיש משבר רציני ולא משבר מלאכותי לחלוטין. אין זה מתאים לדבר על פירוקה של הממשלה כאשר עומדות בפני ישראל כל כך הרבה מטלות וכל כך הרבה נושאים שהיא צריכה לתת להם מענה, תשובה ופתרון - אם בנושאים הביטחוניים, אם בנושאים הכלכליים ואם בנושאים המדיניים".

"פירוק ממשלה בגלל מחלוקת על השידור הציבורי הוא דבר שאינו מתקבל על הדעת. מדינת ישראל עומדת בפני החלטות מרחיקות לכת בנושא הביטחוני, המדיני", אמר הנשיא.

יצוין כי נציגי ראש הממשלה ושר האוצר כחלון קיימו הלילה פגישה בניסיון להביא לסיום המשבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר