התגובה להפגנת 'הפלג'

סוער בפתח תקווה: "לא נשתוק ולא נבליג, ראו הוזהרתם!"

לאחר הפגנת פעילי 'הפלג הירושלמי' בפתח תקווה, יוצאים התושבים החרדים במחאה ומזהירים את ה"עצניקים": "עד היום חיינו בשלום אך אם תביאו עלינו את הזוהמה הזאת - נצא בכל תוקף" (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הפגנות 'הפלג', אמש (צילום: ישראל בר)

ההפגנה והסערה: בשעות הערב אמש (ראשון) בחרו אנשי 'הפלג הירושלמי' למקד את מחאתם על מעצרם של תלמידי הישיבה העריקים אברהם פטרוב וישראל מאיר טולידנו בהפגנות אל מול ביתם של בכירים בשירות חרדים בצה"ל שתפקידם לעסוק בגיוס חרדים לצבא.

בין היתר התקיימה הפגנה מול ביתו של יעקב ראשי, ראש מדור בני ישיבות בצה"ל, המתגורר בעיר בית שמש והפעם הגדילו אף לעשות והגיעו להפגין אל מול ביתו של אביו המתגורר בעיר פתח תקווה.

מתברר כי בעוד העיר בית שמש מורגלת במראות אלו של הפגנות ומחאות סוערות הרי שאת תושביה החרדים של השכונה השקטה והשלווה בפתח תקווה הדבר הכעיס והרגיז.

בסרטון שפורסם ב"כיכר השבת" נראים תושבים מקומיים כשהם מביעים את זעמם על המפגינים הגורמים לדבריהם לחילול השם ומפריעים לשקט בשכונה.

ההפגנה בפתח תקווה, אמש (צילום: מחאות חרדים ° כל מה שקורה )

בנוסף מנשר שפורסם הבוקר בין התושבים מגלה כי דעתם של התושבים בעיר רחוקה מלהסכים עם אותם מפגינים שבחלקם הגדול אינם נמנים כלל על תושבי פתח תקווה.

"נתקלתי לראשונה באותה קבוצת מחללי שם שמים המכונים 'הפלג הירושלמי'", כותב אחד התושבים בהודעה שהופצה, "היה זה בשעת ערב, אני שומע קול תפילה וזעקה מכיוון הרחוב ותמהתי... אם הרחוב הצדדי השקט שלנו כך רועש בזעקות שבר כנראה שקרה אסון נורא... התחלתי להתקשר לשכנים ולברר מה זה ועל מה זה... ואז התבררה התמונה; מול ביתי גר אביו של אחד ממפקדי הצבא במדור בייני"ש!! (אם לא הבנתם, לא המפקד, אבא שלו!!!).

"ניסיתי לחשוב איך התבשלה כזו הפגנה (אגב, כדאי לכם פעם לראות את זה, פשוט חבורה של משועממים ומטופשים שלמדו מאחיהם הצ'אלמערס את כל נוסח ההפגנה, כולל הזעקות של יימח שמוי וזכרוי). הבנתי שכנראה העצניקים הפתח-תקוואים קינאו באחיהם אשר בשאר הארץ וחיפשו כותרות בחצר שערי חסד והפלס... ואז פתאום נודע להם ששמו של מפקד בבייני"ש הוא יעקב ראשי ואביו גר בפתח תקוה.. יששש!!!! מצאנו עילה להפגנה ותעסוקה לעוד 20 משועממים!!!.

"לא מבזבזים רגע ומתארגנים לעצרת תפילה וזעקה מול ביתו של שכנינו היקר ר' חיים ראשי הי"ו. כמובן שהעצניקים הפתח-תקוואים עצמם חוששים לעורם ומתחבאים ומציצים לראות כיצד חבריהם שבאו מרחוק למטרה קדושה ונעלה זו עושים את המלאכה... (בטח כשצעקו את ה׳יימח שמוי וזכרוי׳ גם הם ממקום המסתור מלמלו את המשפט בכוונה עצומה)".

התושבים החרדים, מוסיפים וכותבים: "לא ניתן שבפתח תקווה שלנו יהיה כדבר הזה, ומכאן באה האזהרה לעצניקים שגרים איתנו - עד היום חיינו בשלום, אך אם תביאו עלינו את הזוהמה הזאת אנחנו הציבור החרדי הוותיק והרגוע נצא אליכם בכל תוקף!!! לא נשתוק ולא נבליג למחרחרי ריב ובעלי מחלוקת משועממים!!".

"לא נסלח על ניסיון לסכסך בינינו לשכנינו (כדוגמת ר׳ חיים ראשי הי"ו)", כותב התושב וחותם: "ראו הוזהרתם!!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר