"הממשלה תמשיך"

השר נפתלי בנט: אני מנהיג הימין הלאומי

יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט הכתיר את עצמו כ"מנהיג הימין הלאומי", הביע את דעתו נגד בחירות כעת כדי לשמור על ממשלת הימין אך שב לתקוף את שר הביטחון ליברמן (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
"המנהיג" בנט (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט התייחס בצהריים (שני) בפתח ישיבת סיעתו השבועית בכנסת למשבר התאגיד, ולאיום של ראש הממשלה בנימין נתניהו ללכת לבחירות אם התאגיד לא יבוטל. בנט התבטא כי הוא המנהיג של הימים הלאומי.

לדברי בנט: "מבחינתי כמנהיג הימין הלאומי כל עוד ממשלת הימין תמשיך ליישם את מדיניות הימין היא תמשיך בפעולתה. אמרו לי בימים האחרונים שאנחנו המפלגה שהכי כדאי לה לגשת לבחירות עכשיו, אבל החלטנו כולנו לעשות הכל כדי לגשר ולפשר במשבר המיותר הזה.

"בחירות פשוט לא טובות לאזרחי מדינת ישראל, אף אחד לא צריך בחירות עכשיו, אנחנו בתנופה אדירה בכל התחומים בחינוך בכלכלה במשפט בצד המדיני יש הרבה מה לעשות ואנחנו נעשה את זה".

בנט תקף את שר הביטחון אביגדור ליברמן שדורש לבטל את מכינת עלי בעקבות ההתבטאויות של הרב יגאל לוינשטיין ואמר: "לצערי שר הבטחון מנסה לעשות פוליטיקה על הגב של חיילי צה"ל, ופועל נגד הציונות הדתית, כדי לאתרג את עצמו לקושש קולות ופוגע פגיעה עמוקה במרקם של צה"ל.

"אין לנו צבא אחר אנחנו כמובן לא ניתן לזה יד, אני מבקש מראש הממשלה שיקרא אותו לסדר שינהג באחריות, שילמד מהרמטכ"ל איך נהוג באחריות בכל הנוגע למרקם העדין של מדינת ישראל ושל צה"ל, כולנו שרתנו בצה"ל וכולנו יודעים שאין לנו צה"ל אחר ולא כדאי לשחק עם הדבר הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר