פרסמו "מודעת אבל" של מי שהיה חייב להם כסף

מישהו חייב לכם כסף ואינכם מצליחים להשיג אותו? כולנו היינו בסרט הזה, לפחות באחד משני צידי המתרס, אבל בקיבוץ בארי שבדרום הארץ מצאו דרך מקורית לפתור את הבעיה הזאת (ברנז'ה)

(סריקה. מתוך חדשות 2)

במבט ראשון, המודעה שהתפרסמה היום (שני) בידיעות אחרונות, לא משכה תשומת לב מיותרת, והיתה נראית כמו מודעת אבל תמימה למדי. אבל במבט שני, תוכן הדברים גרם ללא מעט אנשים להרים גבה בתמיהה.

המודעה שפורסמה על ידי מזכירות קיבוץ בארי שבדרום הארץ לא הודיעה על פטירתו של האיש ששמו הופיע באותיות קידוש לבנה במרכז הריבוע הממוסגר, שעוצב כהודעת פטירה לכל דבר, אלא קראה לו ליצור איתם קשר באופן מיידי לצורך קבלת הודעה כלשהי.

קוראים רבים חוו מן הסתם כמה שניות של צער כאשר זיהו את שמו של 'הנפטר', שהופיע באותיות שחורות גדולות, אך לא להרבה זמן, כי תעודת הזהות שהופיעה מתחת שמו וחתימת המזכירות שהתנוססה במקום בו אמורים להופיע שמות האבלים גרמה להם להבין שמדובר בטעות או במתיחה לא מוצלחת.

אז מסתבר שמדובר בחוסר הבנה מצד מערכת העיתון, ומזכירות הקיבוץ שבסה"כ נסתה לאתר את חבר הקיבוץ שעזב אותו מזמן מבלי להותיר עקבות, לא שיערה איזה מודעה מקורית היא תקבל. ובכן, סביר להניח שאת תשומת ליבו של אותו חבר מסתורי הם יקבלו. אם גם את הכסף שהוא חייב להם - כפי שהתברר משיחה של מאקו עם מזכיר הקיבוץ - את זה רק ימים יגידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר