הנוסעים לא ייפגעו

הוקפאה השביתה ב'אגד': הצדדים יקיימו מו"מ אינטנסיבי

ההסתדרות הודיעה הערב כי תכבד את הצעת בית הדין האזורי לעבודה בתל-אביב להשהות את השביתה שתוכננה ממחר באגד - ותפתח במשא ומתן אינטנסיבי עם ההנהלה (חדשות)

לא תהיה שביתה. בינתיים (צילום: Hadas Parush/Flash90)

הוקפאה השביתה שתוכננה באגד: ההסתדרות הודיעה הערב (שני) כי תכבד את הצעת בית הדין האזורי לעבודה בתל-אביב להשהות את השביתה שתוכננה ממחר באגד - ותפתח במשא ומתן עם ההנהלה.

הצדדים ייכנסו החל מהלילה למשא ומתן אינטנסיבי שיימשך עד ליום חמישי הקרוב, כאשר המדינה תצטרך להביע את עמדתה על ההסכם שיושג עד ליום שלישי הבא. נציג אגד ציין כי ועד העובדים הסכים לפשרה בכדי "למנוע פגיעה בציבור הנוסעים".

קודם להכרזה על משא ומתן בין הצדדים, הודיע משרד התחבורה על תגבור של מאות אוטובוסים מחברות פרטיות - זאת בניסיון לצמצם את הפגיעה בנוסעי התחבורה הציבורית בישראל.

על פי הדיווח ב"דה מרקר", שר התחבורה הטיח אמש ביו"ר מזכירות אגד ויו"ר ההסתדרות את הציטוטים החריפים הבאים: "מי שובת כדי לקבל כסף למימון פרישה של חברים? אתם משתמשים בנהגים שלכם ככלי מלחמה במדינה? לא אוותר על התחרות. אעשה לכם את מה שעשיתי לאלון חסן ולנמלים. אם תשבתו – אוציא את כל הקווים של אגד לתחרות. אתם לא תחזיקו את העובדים כבני ערובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר