יורט או נפל?

החיזבאללה מציג: יירטנו מזל"ט ישראלי

כלי תקשורת של ארגון הטרור חיזבאללה טענו כי מזל"ט ישראלי מסוג "רוכב שמיים" יורט על ידי צבא סוריה, אך בצה"ל טוענים כי המזל"ט נפל ואין חשש לנסק ביטחוני (חדשות, צבא)

המזל"ט שמציג החיזבאללה (צילום: מתוך ynet)

יורט או נפל? כלי תקשורת של ארגון הטרור חיזבאללה טענו אמש (שני) כי מזל"ט ישראלי מסוג "רוכב שמיים" יורט על ידי צבא סוריה, אך בצה"ל טוענים כי המזל"ט נפל ולא הופל.

לפי הדיווחים בכלי התקשורת של החיזבאללה, המזל"ט הישראלי חדר למרחב האווירי של סוריה, באזור קוניטרה, ויורט על ידי מערכות ההגנה האווירית של צבא סוריה, באזור הכפר א-סמדאניה א-שרקיה בקוניטרה.

בתמונות של המזל"ט שפורסמו בדף ההסברה הצבאית של החיזבאללה נראה הכיתוב "אלביט".

בצה"ל אישרו כי מזל"ט מסוג "רוכב שמיים" נפל שלשום בשטח סוריה, במהלך פעילות אך ציינו כי אין חשש לנזק ביטחוני וכי נסיבות המקרה נחקרות.

יצוין כי כלי תקשורת המזוהים עם המשטר הסורי דיווחו שלשום כי הצבא הסורי "הבריח" כלי טיס בלתי מאויש של ישראל שחדר למרחב האווירי של סוריה. זמן קצר לאחר מכן דווח על חיסולו של אסר א-סייד, פעיל במילציית "הכוחות להגנת המולדת" של המשטר הסורי.

יוזכר כי לפני כחודשיים נפל מזל"ט מסוג "רוכב שמיים" בגבול לבנון ונתפס על ידי הלבונינם כך שייתכן והמזל"ט שמוצג כעת הוא המזל"ט שנפל לפני כחודשיים.

ביום רביעי האחרון, מזל"ט "רוכב שמיים" שהיה בפעילות מבצעית באזור שכונת סג'עייה בצפון רצועת עזה נפל ובצה"ל בודקים האם הוא התרסק בגלל תקלה טכנית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר