"המצב מחמיר"

צפון קוריאה בסרטון חדש: "סכין תינעץ בגרון של נושאת המטוסים האמריקנית". צפו

ראש סוכנות הגרעין הבינלאומית מעדכן כי "צפון קוריאה עברה לשלב גרעיני חדש, מדאיג", והמגינה הדירטטורית מצידה מפרסמת סרטון איומים בוטה נגד ארצות הברית (חדשות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
סרטון התעמולה התוקפני (צילום: מתוך Zero Hedge ביוטיוב)

צפון קוריאה מפרסמת סרטון תעמולה שבו נראית הדמיה של הפצצת נושאת מטוסים ומטוס קרב אמריקניים שנפגעים ועולים בלהבות. בסרטון נאמר כי "סכין תינעץ בגרון של נושאת המטוסים".

בתוך כך, סוכנות הגרעין הבינלאומית של האו"ם (סבא"א) דיווחה אמש, כי מתקן העשרת האורניום של קוריאה הצפונית הכפיל את גודלו בשנים האחרונות: "המדינה עברה לשלב גרעיני חדש, זה מדאיג", אמר יויקייה אמאנו, ראש הסוכנות.

בריאיון ל'וול סטריט ג'ורנל' הוא הוסיף, כי "יכולותיה הגרעיניות של צפון קוריאה מתגברות. כל הראיות מצביעו על כך שהם רושמים התקדמות, בדיוק כפי שהם מצהירים. "המצב מחמיר".

פרסום הסרטון המדובר נגד ארה"ב, בא על רקע המתיחות הגוברת מול וושינגטון שהכריזה בימים האחרונים כי היא לא פוסלת נקיטת אופציה צבאית נגד פיונגיאנג. החודש, כזכור, פתחו דרום קוריאה וארה"ב בתרגיל ההגנה השנתי, שבמסגרתו נשלחה לדרום קוריאה נושאת המטוסים קארל וינסון.

כעת, כאמור, מאיימת צפון קוריאה ב"מתקפה חסרת רחמים" על נושאת המטוסים. "הכוח הגרעיני מהווה חרב של צדק והוא המרתיע האמין ביותר מפני מלחמה כדי להגן על המולדת הסוציאליסטית וחיי אזרחיה", אמר הלילה דובר משרד החוץ הצפון קוריאני.

"קים ג'ון און מסר כי ההצלחה מהווה אירוע משמעותי בעל ערך היסטורי, שמציין לידה מחדש של תעשיית הטילים", דווח בסוכנות הידיעות הממשלתית בהקשר לניסוי במנוע טילים רב-עוצמה שנועד לשמש טילים ארוכי-טווח, שנערך במוצ"ש האחרון בנוכחות הנשיא און. "העולם כולו בקרוב יהיה עד למשמעות הרבה של הניצחון שאירע היום".

מקור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר