השירות המשותף

הרמטכ"ל יערוך פגישת הרגעה עם הרבנים

הרמטכ"ל רב-אלוף גדי אייזנקוט מנסה להרגיע את הרוחות סביב פקודת 'השירות המשותף', וזימן לפגישה את בכירי הרבנים מהציונות הדתית, שתיערך הערב (חדשות, בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הרמטכ"ל רב-אלוף גדי אייזנקוט (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הרמטכ"ל רב-אלוף גדי אייזנקוט מנסה להרגיע את הרוחות סביב פקודת 'השירות המשותף', וזימן לפגישה את בכירי הרבנים מהציונות הדתית. הפגישה מגיעה לאחר סערת הרב יגאל לוינשטיין שתקף בהתבטאויות שעוררו סערה והתנצל על הסגנון.

על פי הדיווח בחדשות 2, הפגישה תתקיים הערב (רביעי) וישתתפו בה בין היתר, הרב אלי סדן - שותפו של הרב לוינשטיין בישיבה בעלי, הרב חיים דרוקמן - מבכירי רבני הציונות הדתית ונציגים מוועד ישיבות ההסדר.

מצד הצבא ישתתפו הרב הראשי הצבאי והראש אגף כח אדם. הרמטכ"ל ינסה לרכך את פקודת השירות המשותף בכדי להגיע להנבות עם רבני ישיבות ההסדר ולסיים את המלחמה שפרצה בין הצבא לציונות הדתית.

אחד מהמוזמנים לפגישה אמר לחדשות 2: "אם הרמטכ"ל יבוא עם פלסטר לטפל בעורק הפצוע ושותת הדם אז כנראה שהוא לא מבין את חומרת הפציעה. שבענו הבטחות ופגישות וועדות. הרמטכ"ל הפעם יצטרך לתת ערבויות שהוא רוצה שינוי והבין את חומרת המצב".

מוזמן נוסף הוסיף: "הדאגה שלנו היא לא רק לחייל הדתי אלא לאופי של הצבא. פיתרון מקומי שיעשה טובה לדוסים לא יפתור כלום. אנו נדרוש שינוי של הרוח הזו ששמה את השיוויון לפני הביטחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר