"מעגן באכזריות רבה"

סרבן הגט התלונן נגד דיינים - ונדחה על הסף

הוא הצליח לברוח לחו"ל למרות צו עיכוב יציאה מהארץ, ממשיך להימנע ממתן גט לאשתו - וממקום מושבו שולח תלונות על דייני בית הדין הרבני. תלונתו נדחתה (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

סרבן גט שנמלט לחו"ל התלונן לנציב תלונות הציבור על הרכב בית הדין הרבני שדן בעניינו, אך השופט (בדימוס) אליעזר ריבלין, העומד בראש הנציבות, החליט לאחרונה כי תלונתו אפילו לא תיבחן.

בנימוקי החלטתו כתב ריבלין, כי על הסרבן שברח לחו"ל למרות צו עיכוב יציאה שהוצא נגדו, לחזור ולהתייצב בדיונים בבית הדין, להתחייב למלא את החלטות הדיינים, ורק אז יתייחס לתלונותיו.

כבר לפני כחמש שנים כתב בית הדין הרבני כי מדובר בתיק עגינות קשה ביותר, וחייב את הבעל לתת גט לאשה, אך הוא ממשיך לעגן אותה וחי מחוץ לגבולות ישראל. הסרבן טען בתלונתו לנציב, כי הפרוטוקול בבית הדין הרבני אינו משקף את הדיונים ואב בית הדין מורה מה ייכתב בו.

"יש שיהוי במתן ההחלטה בתיק כבר שלוש שנים, מפני שההרכבים שדנים בו התחלפו שלוש פעמים, והיחיד שהיה בכל ההרכבים הוא אב בית הדין שמכתיב לדיינים החדשים את התרשמותו", כתב סרבן הגט לנציב התלונות.

הדיינים, בתשובתם לריבלין, כתבו כי הם משהים את החלטתם כדי לנסות ולמצוא פתרונות, וכי אם לא יצליחו יתכן שהתיק יעבור לבית הדין הרבני הגדול. לדבריהם, "על בעל המעגן באכזריות כה רבה, ובמקביל מתלונן על רשויות המשפט השונות חדשות לבקרים נאמר 'עושה מעשה זמרי ומבקש שכר פנחס'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר