פתרון מהפכני

עשרות סעודות, ילדים, נכדים, אורחים ומקרר סמסונג אחד

עד היום משפחות רבות במגזר החרדי החזיקו שני מקררים בביתם פשוט כי מקרר אחד לא מכיל את מה שמשפחה ברוכה צורכת, הדבר גורם לאיבוד שטח מקום חשוב בבית וצריכת חשמל כבדה ומיותרת (צרכנות, שיווקי)

פתרון מהפכני של סמסונג למקררים למשפחות. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

'סמסונג' הוא תאגיד עולמי ענק ומוכר שמוביל את הטכנולוגיה העולמית גם בתחום מוצרי החשמל הביתיים. מוצרי 'סמסונג' מתאפיינים בקדמה פורצת דרך, בחדשנות טכנולוגית ועיצובית מהמובילות והטובות בעולם, עכשיו לקראת פסח, מציעה סמסונג מקררים עם שטח אחסון גדול הרבה יותר עם אורגניזציה מבריקה המאפשרת קיבולת אחסון מרשימה בקלות ומתאימה במיוחד לחג הפסח הבעל"ט ולשבתות אירוח בכל השנה.

חברת סמסונג גאה בפתרון מהפכני זה, פתרון שהותאם במיוחד לדרישות המגזר החרדי שצורך בחגים, שבתות ושמחות מקום קירור רחב ובלי להתאמץ.

עד היום משפחות רבות במגזר החרדי החזיקו שני מקררים בביתם פשוט כי מקרר אחד לא מכיל את מה שמשפחה ברוכה צורכת, הדבר גורם לאיבוד שטח מקום חשוב בבית וצריכת חשמל כבדה ומיותרת וכאן באה סמסונג עם פתרון מהפכני, מקרר אחד גדול במיוחד שיכיל את כל התבשילים והמאפים שעליהם טרחתם בערב החג והשבת.

המקרר הינו פרקטי, חדשני ומעוצב בצורה מבריקה כך שלא יתפוס שטח כפול. מהיום, לא תצטרכו להנדס את המקום במקרר ולהביט בתסכול על כל מה שלא נכנס, פשוט כי הכל נכנס.

למקררים של 'סמסונג' יתרונות רבים נוספים: טכנולוגיה Twin Cooling Plus מהווה פתרון לבעיית הריחות במקרר ושמירה על טריות המזון לאורך זמן. טכנולוגיית האינוורנטר המאפשרת יעילות אנרגטית גבוהה, מה שמביא לחיסכון משמעותי בצריכת החשמל, להפעלה שקטה ונעימה של המקררים.

מגוון מקררי סמסונג החל מ 2490 ₪ (יחצ)

עכשיו לקראת החגים מביאה סמסונג מבצע מיוחד, מקררים גדולים ובכל הגדלים במחירים מיוחדים.

חברת 'סמליין' בשיתוף פעולה עם 'סמסונג' העולמית משקיעה משאבים רבים בצרכן הישראלי ובמגזר החרדי, הדורש לצד טכנולוגיה, גם פתרונות הלכתיים ופרקטים ונותנת מענה מושלם, ללא ויתור על טכנולגיה מודרנית ועיצוב חדשני ומגוון.

מקררי סמסונג כשרים למהדרין ומאושרים למהדרין בשבת על ידי המכון הטכנולוגי להלכה.

ניתן להשיג בחנויות החשמל המובחרות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר