הטיול של משפחת נתניהו

בחומה הסינית: בנימין חייך, שרה צילמה • צפו

לקראת סיום הביקור הממלכתי בסין, הגיעו ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, לטיול וביקור בחומה הסינית • השניים נהנו מהמראות ואף הצטלמו למזכרת • יחד עם השניים סיירו במקום שגריר ישראל בסין צבי חפץ ורעייתו • צפו (ברנז'ה)

(צילום: לע"מ; תמונות: חיים צח - לע"מ)

לקראת סיום הביקור הממלכתי בסין, הגיעו ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, לטיול וביקור בחומה הסינית. השניים נהנו מהמראות ואף הצטלמו למזכרת, אך במקביל הצליחו לעורר זעם אצל העיתונאים המלווים את הביקור, שלא עודכנו בפרטי הלו"ז היום של ראש הממשלה.

בנוסף, התעורר החשש כי ראש הממשלה אכל טריפה לאור ביקורו במסעדה סינית - שגם הוא הוסתר מהעיתונאים, כך להגנות טען: "לא אכלתי טרף", כך לדברי הכתב המדיני של 'ישראל היום' שלמה צזנה.

הסרטון שהעלה נתניהו מהחומה הסינית

מואב ורדי, כתב חדשות 10, שיתף סרטון של נתניהו וצייץ: "צפו: משתמשי הטוויטר מעודכנים במעשיו של ראש הממשלה בביקור בסין. לעיתונאים המתלווים אליו אין מושג. להם אמרו שהוא עושה היום דברים אחרים".

אריאל כהנא, כתב 'מקור ראשון', צייץ: "אני רק מקווה שאחרי שראה"מ הסתיר מהעיתונאים הנלווים לביקורו את הסיור בחומה הסינית, הוא לא יבוא בטענות על חוסר סיקור של הביקור בסין".

שלמה צזנה, כתב 'ישראל היום', צייץ: "היום נתניהו הסתיר מהעיתונאים את לוח הזמנים שלו: סיור בחומה סינית וארוחה במסעדה סינית. אמר בתגובה: 'לא אכלתי טרף'. בכל זאת, ליצמן לידו במטוס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר