רגע לפני הפסח: טיפים לבחירת מקפיא חדש

לרמת האמינות והאיכות של המקפיא, ישנה חשיבות גדולה. מקפיא אשר מפסיק לעבוד לפתע, גורר עימו עלויות גבוהות של המזון שאוחסן בו ונזרק. קבלו מדריך קצר לבחירת מקפיא (בית וסטייל, שיווקי)

טיפים לבחירת מקפיא חדש. אלקטרה. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

פורים כבר מאחורינו - והפסח מתקרב בצעדי ענק. זריזים מקדימים כבר חושבים על מטעמי החג, האורחים, מספר המנות וסוגי האוכל השונים. איך אפשר להכין מבעוד מועד את האוכל ושיישאר טרי? למקפיא בבית תפקיד קריטי במשימה זו.

הפרמטר המרכזי ביותר הוא התאמת מידות המקפיא למקום אליו הוא מיועד. בדקו במדויק את המקום שבו אתם רוצים למקם את המקפיא, ואל תשכחו להתייחס לכיוון שאליו תפתח דלת המקפיא.

מידות המקפיאים הם לרוב סטנדרטיות, להוציא את גובה המקפיא. רוחב מקפיא בממוצע הוא 60 ס"מ ועומקו 65 ס"מ. חשוב להשאיר לפחות 5 ס"מ מרווח מהקיר!

אל תמקמו את המקפיא שלכם במקום שבו הוא חשוף לשמש ישירה (כגון חלון/מרפסת) או למוצר חשמלי פולט חום (כמו תנור). זה פוגם באורך חייו המוצר כיוון שהוא נאלץ 'להתאמץ' יותר.

בדקו את יכולת הקיבולת המקסימלית שלו, ואם היא תואמת לצרכיכם. מקפיא קטן או מקפיא מיני הוא בעל קיבולת של כ- 150 ליטר, מקפיא גדול יכול להגיע גם לקיבולת של 300 ליטר.

בדקו את החלוקה הפנימית שלו, ואת נוחות השימוש בה. חשבו על גודל המוצרים שאתם נוהגים לרכוש ולהכניס להקפאה.

הכי חשוב זה להתאים מקפיא לצרכים שלכם ולבחון האם מקפיא קטן יספק אתכם, ואם לא תבחנו רכישת מקפיא 6 מגירות או מקפיא 4 מגירות (יש גם יותר). בכל מקרה עדיף שהמקפיא יהיה גדול עבורכם מאשר קטן מדי.

בררו מהו כושר ההקפאה של המקפיא שבחרתם, חשוב שתהיה התאמה לתכולה, וללא חריגה מהמשקל המומלץ ע"י היצרן.

אם אתם רוצים לשים את כל הספקות בצד וללכת על הטוב ביותר, פשוט רכשו את אחד המקפיאים מבית המותג- 'ליבהר', המותג המתקדם והנחשב ביותר בעולם המקפיאים, שמאפשר הקפאה לאורך זמן, ושמירה מקסימאלית על טריות המוצרים המוקפאים.

מקפיאי ליבהר מיובאים ומשווקים בלעדית על ידי "אלקטרה" החברה הגדולה בישראל למוצרי חשמל.

מקפיאי 'ליבהר' הינם היחידים בעלי כושר הקפאה של עד למינוס 32 מעלות ומערכת הקירור ההיקפי העובדת בשיטת SMART FROST המפחיתה את היווצרות הקרח בחלל הפנימי על מוצרי ההקפאה ובכך דרושה הפשרה רק לעיתים רחוקות. הדפנות הפנימיות חלקות ועל כן קלות לניקוי.

בנוסף, שיטה זו מעניקה יתרון מודולארי בסידור המוצרים במקפיא ומאפשרת הוצאת חלק מהמגירות ואחסנת מיכלים גדולים וקטנים כאחד.. כמו''כ מקפיאי 'ליבהר' הינם בעלי מגוון רחב ביותר של גדלים ומספר מגירות החל מ-3 מגירות ועד ל-8 מגירות שקופות ואטומות לחלוטין להפרדה מלאה בין בשר לחלב.

חברת אלקטרה, היבואנית הרשמית של מקפיאי 'ליבהר' המקפיא הטוב בעולם, נענתה לפניית רבני "משמרת השבת" ואישרה לאחרונה להוסיף את התקן השבת המהודר במקפיאים. בכך, לראשונה ציבור שומרי השבת יוכלו להתחדש במקפיא המעולה ולהפקיד על שמירת השבת בהידור רב.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר