בזכות הפייסבוק

יוסי דייטש וחנן רובין אירחו את הכומר ועוררו הד עולמי

יוסי דייטש וחנן רובין מעיריית ירושלים אירחו את הכומר הפופולרי טמטיפה בלוגאן יהושע (T.B Joshoua), מגדולי תומכי ישראל. פוסט שפורסמו זכה לאלפי שיתופים (ברנז'ה)

דייטש, הכומר ורובין (באדיבות המצלם)

סגן ראש העיר ירושלים יוסי דייטש וחבר המועצה חנן רובין אירחו בשבוע שעבר את הכומר טמטיפה בלוגאן יהושע (T.B Joshoua), מגדולי תומכי ישראל והעם היהודי בעולם, שהגיע לביקור בירושלים.

T.B Joshoua, בן 53, נחשב לכומר פופולרי מאוד בעולם, עם 2.8 מיליון עוקבים ברשת החברתית פייסבוק. על פי נתוני הצפייה ביוטיוב, בסרטונים שלו צפו למעלה מ-300 מיליון איש ברחבי העולם. הוא נחשב לתומך גדול של ישראל ואף קורא למבנה המרכזי שלו בניגיריה "בית כנסת".

בזמן הביקור הגיע לעיריית ירושלים לקבל כבוד מסגן ראש העיר יוסי דייטש (יהדות התורה) ומחבר המועצה חנן רובין (התעוררות). השניים העניקו לו את סיכת "אריה הזהב" של ירושלים וסקרו בפניו את העיר ואת אתגריה.

בעקבות הביקור, חבר המועצה חנן רובין כתב בפייסבוק את הדברים הבאים: "ידידי סגן ראש העיר יוסי דייטש ואני זכינו הבוקר לארח את T.B Joshua Ministries, אחד מגדולי תומכי ישראל והעם היהודי בעולם. מעבר להסברים ולתמונות, למדתי מהאיש שיעור גדול מאוד בצניעות. אדם שיש לו 2.5 מיליון מעריצים בפייסבוק ועשרות מליונים (!) שרואים בו קדוש ברחבי העולם, והוא מסתובב בבגדים פשוטים ובלי גינונים של כבוד, מגיע לישראל כאורח ומסתובב כאחד האדם במטרה אחת: לתקן עולם".

T.B Joshoua התרגש מאוד מהדברים וביקש לשתף אותם בעמוד הפרטי שלו, אשר לו 2.8 מיליון עוקבים. תומכיו ומאמיניו התרגשו אף הם, והדברים קיבלו אלפי שיתופים ברשתות החברתיות, חלקם באפריקה וחלקם ברחבי העולם, וקצב השיתופים עולה ברגעים אלו ממש.

בעקבות הדברים קיבל חבר המועצה רובין קרוב ל-3,000 בקשות חברות, בעיקר מאפריקאים.

רובין אןמר כי "היה לנו כבוד גדול לארח את T.B Joshua בעיריית ירושלים. נוכחותו בעיר הקודש ותמיכתו הבלתי מסוייגת בעם היהודי מלמדות כי רק ירושלים הינה עיר שיכולה לגשר על כל הפערים ולעשות את "כל ישראל חברים" – ולא רק את ישראל, אלא את כל תומכיה ואוהביה מכל העולם כולו.

"כשם שדמא בר נתינה למד מצוות כיבוד הורים מאדם שאינו יהודי, כך אני למדתי מצוות הצניעות מT.B Joshua – וכתבתי על כך בתקווה שכולנו נלמד לנהוג כמונו, על אף מעמדו הרם. אני מודה ליהודה משי זהב על כך שהביאו לכאן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר