המצלמה תיעדה את הפיגוע

פיגוע הדריסה בלונדון: ארבעה נרצחו. צפו ברגעי הדריסה

במהלך הלילה עלה מניין הנרצחים בפיגוע הדריסה בלונדון לארבעה בני אדם, שלושה אזרחים ושוטר. 40 בני אדם נפצעו • ה-BBC פרסם תיעוד של רגעי הדריסה על גשר ווסטמינסטר • צפו (אקטואליה)

(צילום מסך: BBC)

במהלך הלילה (חמישי) עלה מניין הנרצחים בפיגוע הדריסה בלונדון לארבעה בני אדם - שלושה אזרחים ושוטר. 40 בני אדם נפצעו, המחבל חוסל על ידי כוחות הביטחון.

ה-BBC פרסם תיעוד של מצלמת אבטחה שתיעדה את הפיגוע. בתיעוד נראה רכב מאיץ בנסיעה על המדרכה של גשר ווסטמינסטר.


פיגוע הדריסה כפי שפרסם ה-BBC

בתיעוד נראית אישה שחומקת מהרכב וקופצת מהגשר אל נהר התמזה. היא פונתה במצב קשה לבית החולים.

פיגוע הדריסה אירע סמוך לבניין הפרלמנט הבריטי (ארמון ווסטמינסטר) ובעקבות כך נחסם אזור נרחב מסביב לבניין והוטל עוצר על בניין הפרלמנט למשך מספר שעות.

דגל המשטרה הורד לחצי התורן (צילום: הסקוטלנד יארד)

משטרת המטרופולין בעיר הזהירה את הציבור שלא להגיע לאזורים הומי אדם. התיירים והבריטים התבקשו להתרחק מגשר ווסטמינסטר, כיכר הפרלמנט, גשר למבת' ורחוב דאונינג. תנועת כלי השיט בנהר התמזה הופסקה.

הסקוטלנד יארד הגדיל משמעותית את מספר השוטרים והודיע כי שוטרים חמושים נשלחו לתחנות הרכבת התחתית ולרחובות. גם חיילי הצבא הבריטי יסיירו בעיר.

תיעוד: רגעי הדרמה בפיגוע הקשה בלונדון (צילום: מתוך טוויטר)

כזכור, אתמול אחר הצהריים נדרסו עשרות הולכי רגל ושוטרים כשמחבל עלה עם רכבו למדרכה בגשר ווסטמינסטר, דהר ודרס אתה עוברים ושבים.

המחבל הגיע לכניסה לבניין הפרלמנט ויצא מהרכב כשהוא חמוש בשני סכינים. הוא נכנס לשטח המתחם, דקר שוטר ונוטרל מירי של המשטרה. השטר שנדקר נהרג, וכך גם המחבל. ובנוסף, שלושה אזרחים?.

זהות המחבל עדיין לא פורסמה, אך ההערכה היא כי מדובר בפיגוע של מחבל בודד ולא בהתארגנות מסודרת. המשטרה אמרה כי המחבל הושפע מטרור עולמי וכי הם משערים שהמניע הוא טרור איסלאמי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר