אלימות שוטרים

שוטר יס"מ תועד מכה ותוקף אדם ללא סיבה

במהלך וויכוח שפרץ בין שוטר יס"מ לבין נהג משאית תועד השוטר כשהוא נוגח ובועט בעצמה בנהג ללא סיבה. גם עוברי אורח שניסו להרגיע את השוטר זכו למתת יד אלימה (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ynet)

תיעוד תקיפה רק בגלל ויכוח: אלימות המשטרה הפכה כבר לשם דבר כשחלק מהמקרים לאחרונה תועדו בידי אזרחים שצילמו את הנעשה וחשפו את התנהגותם המחרידה של השוטרים.

שוטר יס"מ, תועד מכה נהג משאית מבוגר בבעיטות ובנגיחות בוואדי ג'וז במזרח ירושלים. בתיעוד שפורסם ניתן לראות כי השניים מתווכחים ובשלב מסוים תוקף אותו השוטר כשהוא נוגח בראשו, ומתחיל לבעוט בו ולקלל אותו. השוטר הושעה והמחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) פתחה בחקירת האירוע.

במהלך התקיפה הגיעו כמה אנשים וניסו להרגיע את השוטר, אבל דבר לא עזר. "עופו כולכם", צעק לעברם השוטר תוך שהוא מקלל ודוחף אותם ומאיים גם עליהם.

בתיעוד ניתן לראות כי השוטר בעט באדם נוסף שהיה בזירה. בסוף האירוע, השוטר שוב בעט בנהג המשאית עד שהגיעו עוד שוטרים והפסיקו את התקיפה.

השר לביטחון פנים גלעד ארדן מסר בתגובה לסרטון: "התנהגות שוטר היס"מ חמורה ביותר וראויה לכל גנאי. התנהגות כזו פוגעת במשטרה כולה ונכון פעלה כאשר השעתה מיידית את השוטר. אין מקום להתנהגות כזו של שוטרים ואני מקווה שמח"ש תמצה עמו את מלוא חומרת הדין".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מדובר בהתנהגות חמורה וחריגה שאינה עומדת בקנה אחד עם ההתנהגות המצופה משוטרים. עם קבלת הסרטון השוטר הוצא לחופשה כפויה באופן מיידי ובהמשך יוזמן לשימוע לבחינת המשך שירותו. במקביל החומר הועבר לבחינת המחלקה לחקירות שוטרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר