אם הנרצחת לרוצח

"תראה מה גרמת, הילדים עטופים בטלית"

אמה של דור סלע שנרצחה בידי נדב סלע במגדל זעקה מול הרוצח בבית המשפט. סלע שהובא להארכת מעצר חזר לחזות הדתית לאחר שבפעם הקודמת הסיר את כיפתו וזקנו (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אמה של דור זועקת מול סלע (צילום: עידו ארז, ynet)

נדב סלע, המואשם ברצח אשתו דור וילדיו יוסף ובנימין וכן ברצח בן השכנים נחמן עתיה, הובא הבוקר (חמישי) להארכת מעצר נוספת לאחר שהוגש נגדו כתב אישום לאחר שהוכח כי הוא כשיר מבחינה נפשית לעמוד לדין. אמה של דור, רווית סבג, התייצבה בבית המשפט מול סלע, שהשפיל מבט וסירב להסתכל לעברה.

"תראה למה גרמת", זעקה סבג לעבר סלע בעודה מחזיקה תמונה של בתה ונכדיה בעת הלווייתם כשהם עטופים בטלית. "הילדים שלך עטופים בטלית בלוויה במקום שיתעטפו בטלית בבר המצווה שלהם".

בתום הדיון אמרה האם כי לא היה לה ספק שהרוצח שפוי. "טענו את זה מהרגע הראשון. הוא היה שפוי והוא תכנן את הרצח מראש. גם הוא מבין שהמשחק נגמר וחזר למראה הדתי. נשאר לי רק לקוות שהוא יעשה את מה שהוא צריך לעשות: יקום בפני השופט ויגיד שהוא מודה, יקבל את העונש שלו וזהו".

היא המשיכה ואמרה: "אנחנו גם ככה נקרעים מגעגוע אליהם. לחיבוק, לקולות שלהם", אמרה האם בדמעות. "אז אני מקווה שזה ייגמר מהר ולא נצטרך להמשיך להגיע לכאן בכל פעם. הלוואי והיה עונש מוות, מאחר שאין שיקבל את העונש החמור ביותר האפשרי. שלא ייצא מהכלא עד יומו האחרון".

לצדדים נמסרה חוות דעת משלימה של הפסיכיאטר המחוזי, שקבעה גם היא כי סלע כשיר לעמוד לדין לאחר שניסה בהתחלה לשחק את תפקיד המשוגע כשהכריז על עצמו כחתול. בדיון עצמו נמסר על ידי הסנגור ארז מושקוביץ מהסנגוריה הציבורית, כי לא כל חומרי החקירה ודו"חות המעבדה הושלמו והועברו.

לבסוף, הוחלט כי הדיון הבא יתקיים בעוד חודש והנאשם ייוותר במעצר עד להחלטה אחרת. בשעות הצהריים יחל משפטו של סלע, מול הרכב פלילי בראשות השופט אשר קולה. בשלב זה יוקרא כתב האישום ואז סלע יצטרך לומר אם הוא מודה במיוחס לו או מכחיש.

גם לפני הדיון השני התעמתה אמה של דור עם הנאשם. "המשפחה שלך מתחננת שתעשה לעצמך מה שעשית לדור ולילדים. דור, יוסף ובנימין, מכינים לך את המקום בגיהנום ויוודאו שתגיע לשם", צעקה לעברו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר