מחליף הילוך?

דיווח: ברקת מוותר על הפוליטיקה הארצית; "ירוץ לקדנציה נוספת לראשות העיר"

לפי הדיווח מהיום, יתכן וכמה מהנציגים החרדים הרואים עצמם כמועמדים בבחירות הבאות בירושלים, יכולים לאפסן את החליפות לשנים הקרובות. בכיר ביהדות התורה: "נתמוך בברקת" (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ברקת, רץ מרתון. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

העיתון 'ידיעות ירושלים' חושף היום (חמישי) בכותרת ראשית, כי ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הצהיר לאחרונה באזני מקורביו כי החליט לעת עתה לוותר על הפוליטיקה הארצית - ולרוץ לקדנציה שלישית לראשות העירייה.

לפי הדיווח של הכתב משה הלר, נראה כי ברקת שמתכנן כבר מספר שנים להתמודד כחבר בכיר בליכוד, ברמה הארצית, ואך להתמנות לשר מטעם תנועה זו אליה חבר, זנח לאחרונה את תכניתו זו.

הדברים באים בין היתר על רקע המסתמן מכיוון הליכוד, כי הצלחתו של ברקת אינה מרשימה, בלשון המעטה, בכל הקשור לביסוס כוחו לקראת הפריימריס המתוכננים בליכוד טרום הבחירות הבאות לכנסת - שיתכן ויתקיימו מוקדם מהמועד הקבוע בחוק, בשל 'משבר התאגיד' או סיבות אחרות. בכיר ביהדות התורה אמר ל'ידיעות ירושלים' בעקבות הפרסום: "אם ברקת נשאר, לא נריץ מועמד חרדי. נתמוך בו".

בשנה האחרונה עלו כמה שמות מבין הנציגות המקומית הדתית-חרדית, כמי שמתכוונים להתמודד על כס ראשות העיר בבחירות הבאות בירושלים. בהקשר זו הוזכר שמו של מ"מ ראש העיר יוסי דייטש (שלומי אמונים) וכמובן שמו של סגן ראש העיר משה ליאון, שכשל בפעם שעברה.

מלשכת ברקת נמסר: "בניגוד לפרסום בידיעות ירושלים, ברקת הצהיר בעבר כי יכהן בין 2-3 קדנציות כראש העיר וטרם קיבל החלטה באשר לקדנציה הבאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר