ציטוטים נבחרים

'תיק 2000': נתניהו התלונן בפני מוזס: אתה עוטף את בנט בצמר גפן

עיתון הארץ חושף היום שורת ציטוטים נוספים מתוך סדרת הפגישות בין ראש הממשלה למו"ל ידיעות אחרונות שהפכו בחודשים האחרונים לתיק פלילי המאיים על כסאו של נתניהו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו ומוזס (צילומים: יונתן זינדל ורוני שוצר, פלאש 90)

סופה של חקירת 'תיק 2000' עוד לא נראה באופק, מאחר וראש הממשלה נתניהו ומו"ל ידיעות אחרונות ארנון מוזס צפויים להיחקר עוד מספר פעמים, וצפויה גביית עוד עדויות בחו"ל בפרשה זו.

היום מפרסם עיתון 'הארץ' חלקים נוספים מהשיחות שהתקיימו בין נתניהו למוזס, אותן הקליט ראש הממשלה: לפי הפרסום, באחת השיחות בין השניים הוא אמר למו"ל ידיעות אחרונות כי היה מעוניין שמפלגת הבית היהודי בראשות בנט תישאר לאחר הבחירות קטנה ככל האפשר.

חוקרי המשטרה מגיעים למעון ראש הממשלה, לחקירה בפרשה (צילום: עמית שאבי, ynet)

ראש הממשלה רטן באזני מוזס על כך שכלי התקשורת שבבעלותו מצדד יותר מדי בבנט וב'כולנו', מפלגתו של כחלון, ועוטף אותם בצמר גפן. בתגובה לכך, הודיע מוזס לנתניהו בפגישתם הבאה, כי נושא בנט טופל... כהוכחה לדבריו הציג מוזס לנתניהו כתבה בה הוא הותקף בנט ושהוא דאג לפרסומה.

לפי 'הארץ', ככל הנראה מדובר בכתבה שבנט אחר כך זעם עליה וכתב בהקשר אליה פוסט תוקפני בפייסבוק: "אתר ynet יורים בי כרגע כדור שקר בראש. בתקופה הקרובה תצפו למתקפת עליהום תקשורתית על הבית היהודי בכלל ועליי בפרט".

מו"ל ידיעות אחרונות מגיע לחקירה במשטרה. ארכיון (צילום: אבי מועלם, ynet)

כזכור, גרסתם של נתניהו ומוזס בהתייחסותם לפרשה, די תואמת - אך כל אחד בכיוון שלו, הפוך מהשני: השיחה נועדה כדי למנוע ניסיון סחיטה. מבחינת נתניהו, הוא חש נסחט על ידי מוזס שעיתונו מוביל נגדו קו ברור ובשל כך עשה עצמו כמי שמוכן ל"עסקה" אך לא התכוין לממשה, ומבחינת מוזס, הוא חש נסחט על ידי נתניהו שנוגס בו בעזרת ביטאונו ישראל היום ולכן עשה עצמו כאילו מוכן לעסקה אך לא באמת חשב לבצעה.

פרקליטותיו של מוזס, עורכות הדין נוית נגב ואיריס ניב סבאג, מסרו בתגובה לידיעה כפי שהופיעה ב'הארץ': "אנו מנועים מלהתייחס לדברים שיכולים להשתמע כקשורים לחקירה, ולפיכך לא נגיב".

תגובת מקורבי ראש הממשלה: "שוב אנו נתקלים בהדלפות מגמתיות שמסלפות את התמונה הכוללת כדי לפגוע בראש הממשלה נתניהו וכדי להפעיל לחץ פסול על הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה. מטבע הדברים איננו יכולים להתייחס לפרטים ספציפיים, אבל אנו חוזרים ואומרים - לא יהיה כלום כי אין כלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר