משבר התאגיד

דוד ביטן נגד משה כחלון: "האוצר מגן על קומץ צפונבונים"

ח"כ ביטן תוקף את השר כחלון ואומר כי האוצר "מגן בחרוף נפש על קומץ צפונבונים" במקום לסייע לקשישים ונכים. ב'כולנו' לא חוששים מבחירות: "לא ברור מה השיגעון והטירוף הזה" (פוליטי, בארץ)

ביטן וכחלון (צילומים: יונתן זינדל - פלאש 90)

המשבר בין 'הליכוד' וראש הממשלה בנימין נתניהו ל'כולנו' ושר האוצר משה כחלון, סביב סוגיית תאגיד השידור הציבורי - נמשך, זאת לקראת פגישתם הצפויה של נתניהו וכחלון.

יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, תקף אמש (מוצאי שבת) את כחלון ואמר כי הוא דואג לאנשי התאגיד יותר מדאגתו לאוכלוסיות החלשות. "לאוצר לא אכפת לזרוק 700 מיליון שקלים כל שנה על התאגיד, בעוד קשישים ונכים בקושי מתקיימים מקצבאות רעב", אמר ביטן.

ביטן הוסיף וטען כי "אותו אוצר דוחה פעם אחר פעם כל יוזמה להעלאת קצבאות הנכות, אבל מגן בחרוף נפש על קומץ צפונבונים".

בראיון אמש לערוץ 2 אמר ביטן כי אם כחלון לא ילך לקראת הליכוד בנושא הזה הממשלה תתפרק. לדבריו, אי אפשר לצרף את המחנה הציוני לממשלה. "זה או בחירות או הסכמה", אמר ביטן.

ח"כ רועי פולקמן (כולנו) אמר בתגובה כי "אנחנו שותפים לקואליציה שהיא גם ימנית וגם חברתית ואנחנו עושים במסגרתה הרבה מאוד. הציבור לא מתעניין בסוגיה הזו ורוצה ממשלה שתנהל. העיסוק הבלתי פוסק בסוגיה הזו איננו סביר".

"אין מה לדבר על דחייה בעליית התאגיד, אי אפשר כל פעם לפתוח את הסיכומים", הוסיף פולקמן.

ח"כ יפעת שאשא ביטון (כולנו) אמרה כי "לאיש בציבור או במערכת הפוליטית לא ברור מה השיגעון והטירוף הזה סביב התאגיד. לא ניתן להחזיר את תשלומי האגרה והימים בהם עיקלו לאנשים מקררים וטלוויזיות, בגלל גחמה אישית או אובססיה לשליטה בתקשורת. חזרה מהסיכומים עם שר האוצר כחלון יעלו לציבור חצי מליארד שקל שיכולים להגיע לרווחה, לחינוך ולזוגות הצעירים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר