המויפת שמסעיר את גור

"לך למיילך"; ההוראה של הרבי והישועה של החולה

אחד החסידים נכנס לאדמו"ר מגור ותינה בפניו כי לקה במחלה קשה. הרבי שלח אותו להתייעץ עם "מיילך", אך הבין שעליו להתפלל אצל "רבי מיילך" והמופת הגיע במהירות (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הרבי מגור בשבוע שעבר (באדיבות המצלם)

המויפת שמסעיר את חסידות גור: במהלך השבועיים האחרונים שב כ"ק מרן האדמו"ר מגור לקבל קהל כרגיל כבימי שיגרה כאשר אלפי ורבבות החסידים נכנסים לקבל עצה ברכה וישועה.

בתוך כך מסעיר מויפת מיוחד את החסידות.

ימים ספורים לאחר חג הפורים נכנס אחד החסידים להתייעצות בחדרו של הרבי וסיפר לו לצערו כי הרופאים גילו שקיבל לא עלינו מחלה מסוימת קשה ה' ישמור.

הרבי מגור מגיע לברית בשבוע שעבר
הרבי מגור מגיע לברית בשבוע שעבר

הרבי, ששב ימים ספורים לפני כן ממנוחה במושב בית חלקיה, דיבר חלש והציע לחסיד שיתייעץ עם "מיילך", כשהוא מתכוון לאיש החסד והעסקן הרפואי יו''ר עזרא למרפא הרב אלימלך פירר.

החסיד בתמימותו הבין שהרבי אמר לו שיסע להתפלל בציונו של רבי אלימלך מליזענסק לקראת יום ההילולא החל בכ"א באדר.

החסיד, הזמין כרטיס טיסה ואכן נסע לציון הקדוש של רבי אלימלך מליזענסק, שם השתטח בתחנונים והתפלל מעומק הלב כשהוא מתייפח ומספר לצדיק שהגערער רבי שלח אותו לפה והוא מבקש ישועה ורפואה.

הרבי מגור בברית בשבוע שעבר

השבוע שב החסיד מפולין ונכנס לרבי להתברך שוב. מיד כשנכנס שאל אותו הרבי מגור מה 'מיילך' אמר, כשהוא מתכוון מה מיילך פירר אמר על הבעיה הרפואית.

החסיד הגיב כי נסע להתפלל ואמר תהילים והוא לא ענה כלום.

הרבי ברוב פיקחותו הבין מיד את אשר התרחש, חייך במשך כמה שניות ואמר: "האסט גיפועלט. דו ביסט אין גענצען גזוענט. (פעלת לטובה, ואתה בריא ושלם)".

הרבי מגור בברית בשבוע שעבר

החסיד יצא מחדרו של הרבי, הלך לבית החולים ועשה בדיקות ואכן התברר כי אין לו כל בעייה בריאותית וכי הוא בריא ושלם, כדברי קודשו של האדמו״ר.

החסידים ששמעו את הסיפור הסבירו כי בכח התמימות והאמונה בדברי הרבי משך החסיד על עצמו ישועה שלא כדרך הטבע.

יצויין כי במהלך חג הפורים אמר הרבי שמועס ארוך ושילב רעיונות רוחניים עמוקים בענייני אמונה ותפילה כשלראשונה בעקבות כך יצא קונטרס מיוחד של פלפול ארוך בדברי קודשו כשהחסידים דנים ולומדים בו לעומקה של תורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר