החזן הצבאי הראשי, שי אברמסון, השתחרר

אברמסון ימשיך לשמש בתפקיד החזן הצבאי הראשי ומפקד להקת הרבנות הצבאית אך כאזרח עובד צה"ל מה שיאפשר לו להופיע במקביל באופן חופשי ולפתח את הקריירה (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
חותך את כרטיס החוגר (צילום: דף הפייסבוק של שי אברמסון)

החזן הצבאי הראשי ומפקד להקת הרבנות הצבאית, שי אברמסון, השתחרר מצה"ל היום (ראשון) בתל השומר. אברמסון בן ה-42 ששימש כחזן הראשי לצה"ל החל משנת 2008 ימשיך להיות החזן הצבאי הראשי, אך הפעם כאזרח עובד צה"ל בלבד.

משמעות היציאה של אברמסון משירות קבע וחזרתו לתפקיד כאזרח עובד צה"ל היא כלכלית בעיקרה ומדובר בצעד התייעלות וקיצוץ של הצבא. גם אברמסון עצמו יוכל להרוויח מהמהלך זאת, משום שכקצין בקבע נאסר עליו לקבל הכנסה נוספת על משכורתו הצבאית וכן נאסר עליו להתראיין ללא רשות וכדומה. בשל כך, כאשר השתתף בעבר בקונצרטים, גם בלבוש אזרחי, תרם את שכרו לאגודה למען החייל ועשה זאת אך ורק לאחר שאושר לו על-ידי צה"ל לעשות זאת.

הנושא עמד בדיונים כבר כמה חודשים לאחר משא מתן בינו לבין צה"ל הוסכם על ההסדר החדש לפיו אברמסון ימשיך בתפקידו אך לא כחייל קבע.

כעת, יוכל אברמסון להרוויח כסף מחזנות במקביל לכהונתו כחזן הצבאי הראשי וכמפקד של להקת הרבנות הצבאית אך יאלץ לוותר על הטבות הקבע שלו. זו הפעם הראשונה שהחזן הצבאי יהיה אזרח עובד צה"ל.

לנו לא נותר אלא לאחל בהצלחה לאזרח הטרי ולחכות לחומרים המוזיקליים שלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר