כמעט שגרה

בוקר של תאונות: פועל נמחץ למוות בתל אביב, פצועים באתרים אחרים

אתרי הבנייה בישראל: נפילת חפץ כבד בת"א הביאה למותו המיידי של ישראלי בשנות ה-50 לחייו, כף טרקטור פצעה בינוני פועל ביבנה וסולם רעוע גרם לפציעתו הקשה של פועל בזיקים (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת האסון בתל אביב (צילום: דוברות מד"א)

חפץ כבד נפל הבוקר (ראשון) על פועל בניין (50) מבת ים והרגו. האסון אירע באתר בנייה סמוך לקריה, בדרך בגין בתל אביב.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום מצאו את הפועל כשהוא ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותו במקום.

ערן כרמל, כונן על אופנוע מד"א וחובש רפואת חירום במד"א, מתאר: "כשהגענו למקום ראינו גבר בשנות ה-50 לחייו כשהוא נלכד מתחת לחפץ הכבד שנפל ופגע בו. הוא היה ללא סימני חיים וסבל מפגיעות קשות ביותר ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

המשטרה פתחה בחקירת האירוע הקשה.

זמן לא רב אחר כך, אירוע נוסף: פועל בן 35 נפצע באורח בינוני לאחר שנפגע מכף של טרקטור באתר בנייה ברחוב שידלובסקי ביבנה. צוותי מד"א העניקו לפועל טיפול רפואי והוא פונה לבית החולים קפלן ברחובות כשהוא סובל מחבלה בחזה.

הבוקר עוד לא תם, וכך גם תאונות העבודה - פועל (30) נפל מסולם באתר בנייה בכביש 3411 סמוך לקיבוץ זיקים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים ברזילי במצב קשה עם חבלה בבטן לאחר שנפל מגובה של כ- 3 מטרים.

"כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 30 שוכב כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלת בטן. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו לבי"ח ברזילי כשמצבו מוגדר קשה", סיפר פראמדיק מד"א מוטי שוב.

מהמשטרה נמסר: באתר עבודה סמוך לקיבוץ זיקים נפל מגובה עובד, יליד 89׳. הוא פונה לביה"ח ברזילי במצב בינוני עם חבלת ראש. חוקרי משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות המקרה. הועבר דיווח על האירוע לגורמי משרד העבודה.

כשעתיים אחר כך, מקרה נוסף: פועל כבן 60 נפל מגובה במפעל באזור התעשייה ביהוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח תל השומר במצב בינוני עם חבלות בגב ובחזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר