מול עיני החולים

"אגרופים ומכות": אלימות בין רופאים בבית החולים הלל יפה

כשבועיים לאחר הרצח המזעזע של טובה קררו בחולון, מתברר כי תופעת האלימות בעולם הרפואה לא פוסחת גם על אנשי המקצוע. רופא סיים מריבה עם עמיתו, עם לסת פגועה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

עימות חריג ביותר אירע בשבוע שעבר בבית החולים הממשלתי הלל יפה בחדרה, הפעם דווקא בין שני רופאים במחלקה האורתופדית. העימות שהחל באופן מילולי התפתח להחלפת אגרופים ומהלומות.

כל האירוע האלים התנהל אל מול עיניהם של מטופלים ועובדים במחלקה האורתופדית, בבוקרו של יום שלישי האחרון במחלקה אורתופדית ב' בבית החולים, בין ד"ר אבירם זיילר, המתמחה בכירורגיה אורתופדית, לבין ד"ר אלברט אשרף, המכהן כסגן מנהל מחלקה אורתופדית א' - כך לדברי מקור רפואי במערכת הבריאות.

אשרף דרש במהלך העימות מד"ר זיילר להפסיק את עבודתו במחלקה בגלל טענות על התנהלותו, עד לבירור בהנהלת בית החולים. חילופי הדברים הללו הם שהובילו לעימות המביך.

כעת כל צד טוען כנגד האחר כי הוא זה שתקף אותו. העיתון 'ישראל היום' שמפרסם את פרטי המקרה מוסיף, כי בעקבות האירוע האלים נקרא למחלקה שוטר המוצב בבית החולים, וכי שני הרופאים אושפזו, נבדקו וטופלו בחדר המיון בהלל יפה.

תוצאות בדיקת ההדמיה: אצל ד"ר זיילר התגלתה פגיעה בלסת, ולדברי ד"ר אשרף אף הוא נפגע באירוע האלים. שני הרופאים הגישו תלונות הדדיות על תקיפה במשטרת חדרה, אך מאוחר יותר הם ביטלו אותן.

מבית החולים הלל יפה נמסר: "מדובר בעימות בין שני רופאים שהוביל לתלונה הדדית במשטרה. הנהלת בית החולים החלה מייד בהליך בירור משמעתי מקיף כמקובל, על פי הנחיות נציבות שירות המדינה, והעניין דווח למשרד הבריאות. כמו כן, הנושא הובא לידיעת ההסתדרות הרפואית. יש לציין כי התלונה במשטרה בוטלה על ידי שני הצדדים מרצונם. הנהלת בית החולים רואה בחומרה רבה הפעלת אלימות מילולית או פיזית באשר היא".

ממשרד הבריאות נמסר: "המקרה דווח, ומשרד הבריאות בקשר עם הנהלת בית החולים", וד"ר זיילר וד"ר אשרף מסרו ל'ישראל היום', כי הם מסתפקים בתגובת בית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר