הסתבך - ויסבך

דיווח: מייקל פלין, יועצו לשעבר של טראמפ, יהיה עד מדינה נגדו

לפני כחודש וחצי התפטר יועצו של הנשיא טראמפ, לאחר שנחשפה הסתרתו המכוונת את קשריו עם רוסיה. על פי דיווח בארה"ב, נחתמה איתו עסקה במסגרתה יעיד נגד הבוס לשעבר (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מייקל פלין. ארכיון (צילומסך: מתוך יוטיוב)

פרשנית ברשת CNN ועובדת לשעבר במחלקה להגנת המולדת, מדווחת לפי מספר מקורות, כי היועץ לביטחון לאומי לשעבר מייקל פלין סגר עסקה עם הבולשת הפדרלית בחקירת הקשרים שניהלו עם רוסיה אנשי קמפיין טראמפ, ואולי גם הוא עצמו.

"זה מתחיל להיראות, לפי המקורות שלי וגם מפי דיווחים, שמייק פלין הוא האיש שאולי סגר עסקה עם ה-FBI ומסיבה זו לא שמענו ממנו זמן מה", טענה ג'ולייט קאיים במהלך פאנל שבו השתתפה בסוף השבוע. הדברים הללו עוררו סערה גדולה ברשתות החברתיות בארצות הברית.

במקביל, ראש ה-CIA לשעבר ג'יימס וולסי סיפר, כי במהלך פגישה סודית שקיים פלין בשנה שעברה עם גורמים במשטר ארדואן, הוא השתעשע ברעיון של התעלמות מהפרוטוקול האמריקני, והעלה רעין ליזום מבצע חשאי להברחתו של פתאוללה גולן מארה"ב לטורקיה - שם הוא מבוקש.

כזכור, פלין התפטר לפני כחודדש וחצי מתפקידו כיועץ לביטחון לאומי אליו מונה ע"י טראמפ בקושי חודש קודם לכן, בעקבות חשיפת המגעים שניהל עם שגריר רוסיה בוושינגטון והעלמתם במכוון בניגוד לחוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר