שיחת האיומים הוקלטה

בכיר ב'אל על' איים על דיילת: "אקבור אותך בבטון"

מנהל בכיר בחברת "אל על" חשש ככל הנראה כי דבריו בשיחתו עם דיילת אוויר, שהיו בניגוד לנהלים, יודלפו. בשל כך, הוא השמיע באוזניה איומים בוטים - ולא ידע כי הוא מוקלט (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מטוס אל על (צילום: צילום: Moshe Shai/Flash90. תמונה ראשית, אילוסטרציה: shutterstock)

ראש אגף שירות בטיסה בחברת אל על ומנהל בכיר בחברה, אילן אבישי, איים בפגישה פרטית על דיילת אוויר שהוא יהרוג אותה. "אני יקבור אותך בתוך בטון", הוא נשמע אומר לה בהקלטה.

וזה המשפט המלא אותו שמעה ממנו הדיילת ליאור קסטוריאנו: (אם) "תקליטי אותי פעם אחת... תקשיבי לי רגע, תדליפי משהו שאת ואני דיברנו בארבע עיניים - הורג אותך, קובר אותך בתוך בטון" - כך לפי פרסום באתר 'וואלה'.

דיילת האוויר המועסקת זה 15 שנה באל על, נפגשה לפני כארבע חודשים עם אילן אבישי לשיחה, במסגרת תפקידה כנציגת ועד הדיילים, בנוגע לחוסר שקיפות ואי-סדרים בשיבוץ דיילים לקורס מנהלי שירות בטיסה.

במהלך הפגישה היא העלתה בפניו טענות, לפיהן הדיילים שנשלחו בשנים האחרונות לקורס היוקרתי לא נבחרו לפי ותק זמן העבודה, כפי שמחייב הסכם העבודה עם החברה, אלא משיקולים אישיים.

הבכיר ניסה להתנער מהאשמותיה, ואף הציע לה "לגנוב סוסים ביחד", כשהיא תבחר דיילים שהיא רוצה לקדם. אבישי נשמע אומר, "תגידי לי בשקט: יש פה שלושה אנשים שחשוב לי באופן אישי, כמו שעשיתי עם...... שיבואו אליך, 'תסתכל עלי בעין יותר אוהדת', אגיד לך אני יכול רק שניים... נגנוב סוסים ביחד".

תגובת אל על לידיעה כפי שפורסמה ב'וואלה': "באל על דוחים מכל וכל את הטענות. מדובר באירוע משנת 2016 ושיחה שנעשתה בין השניים במסגרת פגישת עבודה. אשר לטענה בדבר איום, הנושא הובא לידיעת סמנכ"לית השירות לפני ימים אחדים. בבירור שנערך בהשתתפות יו"ר נציגות העובדים הובהר כי לא היה כל איום מצד רא"ג שירות בטיסה והוא התנצל במידה והגב' קסטוריאנו נפגעה מדבריו. אל על מצרה על כך, כי עובדת החברה בוחרת לחזור ולפנות לתקשורת בנושאים שונים, ככל הנראה כדי להסיט את הדיון מוועדת המשמעת האישית בפניה היא צפויה לעמוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר