המשטרה ביצעה מעצרים

מפגיני 'הפלג' - בבני ברק חסמו את רח' ר"ע; בצפון נכבלו לשרשראות ונשכבו על הכביש

עשרות בודדות מאנשי 'הפלג' הפגינו בכניסה לב"ב בצומת ז'בוטינסקי-בן גוריון, וברח' רבי עקיבא. כך גם בצומת תשבי בצפון. 14 מהמפגינים נעצרו עד כה. צפו (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
זירת ההפגנה (צילום: נתי בדש, מדברים תקשורת)

עשרות בודדות מאנשי 'הפלג הירושלמי' מפגינים כעת בכניסה לבני ברק, בצומת הרחובות ז'בוטינסקי-בן גוריון שעל גבול רמת גן, ואף חוסמים לסירוגין את רחוב רבי עקיבא במרכז העיר.

כוחות המשטרה שהתרכזו במקום מבעוד מועד, עיכבו לחקירה שבעה מהמפגינים, שבעה נוספים נעצרו בצומת תשבי שבצפון לאחר שנשכבו על הכביש כשהם כבולים בשרשראות.

כזכור, מוקדם יותר הורה מנהיג 'הפלג' הגר"ש אוירבך למקורביו, כי יש "להילחם עד טיפת הדם האחרונה".

"אנו נמצאים כעת במצב של שאול תחתית, ובמצב כזה יש רעה גדולה, אך עלינו מוטל להילחם עד טיפת הדם האחרונה", אמר הרב אוירבך.

ההפגנה בכניסה לבני ברק, מוקדם יותר (צילום: מדברים תקשורת)

כפי שפורסם ב"כיכר השבת", בעקבות דברים חריפים אלו פרסמה הוועדה "להצלת עולם התורה" על אופי מאבק חדש, בו פלוגות הלוחמים נגד גזירת הגיוס יחולקו לגייסות בשם "גיבורי כוח", כשהפלוגה המרכזית של "גיבורי כוח" מטרתם תהיה העצמת ההפגנות ברחבי הארץ, ופלוגות נוספות קטנות, יצורפו לפעולות מיוחדות במאבק נגד "גזירת הגיוס".

מהמשטרה נמסר: "המפגינים החלו להתפרע ולגלות אלימות כנגד השוטרים. עד כה נעצרו שבעה והם מועברים ברגעים אלו לחקירה במשטרה".

קודם לכן עדכנה המשטרה, כי "ההפגנות מתמקדות בצומת ז'בוטינסקי פינת בן גוריון ברמת גן. המפגינים מנסים לחסום את הכביש ומסכנים את חייהם ואת ציבור הנהגים".

ובצפון: "בצומת התשבי, לכוון צומת השומרים, 10 חרדים חסמו את הצומת כאשר חלק מהם כבלו עצמם בשרשרת ונשכבו על הרצפה. כוחות משטרה הגיעו למקום, הכריזו על ההפגנה כבלתי חוקית ובקשו מהמפגינים לפנות את הצומת".

"7 מפגינים שהיו כבולים בשרשרת וסרבו לעזוב את המקום, נעצרו והובאו לחקירה בתחנת המשטרה. בשלב זה כולם שומרים על זכות השתיקה".

"המשטרה תפעל באפס סבלנות כלפי כל ניסיון להפר את הסדר, לסכן עוברי אורח ונהגים הנוסעים לאורך צירי תנועה הסמוכים למוקדי ההפגנות ולשבש את שגרת חיי האזרחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר