סגן הנשיא: טראמפ שוקל ברצינות להעביר את השגרירות לירושלים

סגן הנשיא מייק פנס נאם הלילה בוועידת איפא"ק ואמר כי יצטרכו להיות פשרות למען השלום בין אבל לא על חשבון ביטחון ישראל כמו כן הזכיר את העברת השגרירות לי-ם (בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
טראמפ ופנס. ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס נאם הלילה (שני) בוועידת איפא"ק ושיבח את הנשיא דולנד טראמפ. פינס אמר בנאומו כי יצטרכו להיות פשרות למען השלום בין ישראל לפלסטינים אבל לא על חשבון ביטחון ישראל.

בפתח דבריו התייחס סגן הנשיא להבטחת טרמפ להעביר את השגרירות לירושלים ואמר: "לאחר עשורים שבהם רק דיברו על זה, הנשיא דונלד טראמפ שוקל את העניין ברצינות".

באשר לתהליך השלום אמר: "הנשיא טראמפ מחויב לכונן שלום בר-קיימא במזרח התיכון. ללא ספק יצטרכו להיעשות פשרות כדי להשיג שלום כזה, אך טראמפ לא יתפשר על ביטחון מדינת ישראל היהודית".

סגן הנשיא הוסיף בדברי שבח על מדינת ישראל: "אנחנו מתפללים לשלום ירושלים ולכל מי שקורא לה בית. טראמפ ואני עומדים לצד ישראל ללא התנצלות וכך תמיד נעשה, כי מטרתה היא המטרה שלנו, הערכים שלה הם הערכים שלנו, והמאבקים שלה הם המאבקים שלנו".

לדבריו: "דונלד טראמפ הוא אדם ששומר על המילה שלו, והוא אדם שפועל. לראשונה מזה זמן רב, לאמריקה יש נשיא שיעמוד לצד בנות בריתנו ויעמוד נגד אויבותינו. הנשיא טראמפ הבהיר - אמריקה עומדת לצד ישראל כחברה וכבעלת ברית. התמיכה הביטחונית של ארה"ב בישראל נמצאת ברמה שיא, והמחויבות שלנו להגנתה של ישראל היא בלתי מתפשרת. אם העולם יידע רק דבר אחד - שיידע שאמריקה עומדת לצד ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר